۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
ایده‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان تجاری سازی می‌شود
استاندار قزوین:

ایده‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان تجاری سازی می‌شود

قزوین-استاندار قزوین گفت: ایده‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان تجاری سازی می‌شود و واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان در قزوین مورد حمایت ما قرار دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت‌الله جمالی‌پور ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین که با حضور مسئولین و مدیران استانی برگزار شد، اظهار داشت: کارگروه اقتصاد مقاومتی به نوعی جهش دهنده وهدایت کننده مسیر رفتاری ما در این بعد در حوزه اقتصاد و حمایت از فعالین عرصه تولید در کشور است که در استان قزوین نیز توانسته به خوبی به این رسالت خود جامه عمل بپوشاند.

وی بیان کرد: یکی از چالش‌های ما در حوزه مدیران استفاده درست از زمان است و از این رو تاکید می‌شود که جلسات مدیران استانی در یک یا دو روز در هفته متمرکز شود تا فعالیت‌های روزمره و اداری مردم و مدیران دچار مشکل نشود ولی با این حال بازهم در تلاشیم تا برگزاری جلسات تنها از جنبه ظاهری و فیزیکی پیگیری نشود بلکه اثربخشی و تاثیرگذاری آن را در کوتاه مدت در جامعه مشاهده کنیم.

استاندار قزوین عنوان کرد: ما خود را حامی و تسهیل کننده فعالیت‌های واحدهای نوآور و خلاق می‌دانیم و از شرکت‌های دانش بنیان استان حمایت می‌کنیم.

کارگروه اقتصاد مقاومتی حامی تجاری سازی ایده‎های برتر است
ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین نیز در بخش دیگری از این جلسه بیان کرد: از میان هزاران ایده برجسته که سالانه در بین مردم جهان ایجاد شود تنها بخشی از این ایده‌ها به مرحله تجاری سازی و اجرایی شدن می‌رسد، از این رو کارگروه اقتصاد مقاومتی استان قزوین خود را در مقابل ایده‌های شرکت‌های دانش بنیان استان قزوین موظف می‍‌داند و برای تجاری سازی این ایده ها تلاش می‌ند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌های دانش بنیان استان قزوین امروز در سطح جهانی و بین المللی دارای افتخاراتی هستند که نشان از توانمندی و ظرفیت این واحدها در استان قزوین است که باید مورد حمایت قرار گیرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری قزوین  گفت:قطعا حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در بلند مدت حمایت از اشتغال، تولید و صنعت در کشور را رقم می‌زند.

یاری همچنین افزود: تلاش ما این است که شرکت‌هایی که محصولاتشان قابلیت تجاری سازی دارد را شناسایی و با تسهیل فرآیندها و تامین زیرساخت‌ها امکان فعالیت و گسترش را برای این افراد فراهم کنیم.

کد خبر: ۲۳٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha