۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
۸۰ درصد از مسیر حرم تا حرم در استان سمنان تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار دارد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان:

۸۰ درصد از مسیر حرم تا حرم در استان سمنان تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار دارد

سمنان– حسن‌پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان گفت: ۸۰ درصد از مسیر حرم تا حرم در حوزه استان تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار دارد.

سید یاسر حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه طرح پوشش اینترنت پرسرعت مسیر حرم تا حرم با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است، اظهار داشت: تاکنون ۸۰ درصد این مسیر در استان تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح اینترنت پرسرعت در روستاهایی که در شعاع ۱۰ کیلومتری این محور قرار دارند نیز پوشش دهی شده است، افزود: بر این اساس ۷۵ درصد از روستاهای شعاع ۱۰ کیلومتری مسیر حرم تا حرم در استان سمنان مجهز به اینترنت پرسرعت هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با تأکید بر اینکه تقویت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مهم‌ترین رویکرد این نهاد است، خاطرنشان کرد: اجرای کامل این طرح و تحت پوشش قرار گرفتن اینترنت پهن باند مسیر حرم تا حرم در استان و کلیه روستاهای اطراف با سرعت در حال پیگیری است.

حسن‌پور یادآور شد: ارائه خدمات ارتباطی و توسعه فناوری اطلاعات در مناطق روستایی زمینه‌ساز تحقق سیاست‌های اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت مردم از روستا به شهر می‌شود.

کد خبر: ۲۳٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha