آغاز نمایشگاه کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و صنایع وابسته

آغاز نمایشگاه کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و صنایع وابسته

ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی، ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور مدیرکل دفتر صنایع سلولزی وزارت صمت در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش بازار، این نمایشگاه با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، روسیه، هند و امارات برای ششمین سال متوالی در حال برگزاری است.

براساس این گزارش؛ شرکت‌های حاضر در ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی، ماشین آلات و صنایع وابسته، توانمندی‌ها و نوآوری‌های خود در حوزه کاغذ و صنایع سلولزی در بخش‌های مختلف از تامین مواد اولیه، ملزومات مورد نیاز، ماشین‌آلات و سایر محصولات این صنعت ارائه کرده اند.

به گفته مدیر کل دفتر صنایع سلولزی وزارت صمت؛ برنامه امسال دولت و وزارت صمت تاکید بر افزایش تولید و کیفیت کاغذ ایرانی است و در این مسیر از تولیدات داخلی حمایت می‌کند.

ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین آلات امروز با حضور زینب ابروفراخ مدیرکل دفتر صنایع سلولزی وزارت صمت، علی اکبر ابراهیمی مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و فعالان حوزه چوب، کاغذ و سلولزی افتتاح شد و به مدت ۴ روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان به این صنعت است.

کد خبر: ۲۳۳٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha