۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
امضای تفاهم نامه گازرسانی به منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

امضای تفاهم نامه گازرسانی به منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

کمیته امداد، بهزیستی و شرکت گاز تهران، تفاهم نامه همکاری برای گازرسانی منازل مددجویان تحت حمایت را امضا کردند.

به گزارش بازار، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: این تفاهم نامه به منظور توسعه همکاری‌های مشترک و بهره مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعاملات سه جانبه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با هدف اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات مؤثر و کارآمد در جهت ترویج فرهنگ احسان، کاهش فقر و نابرابری اجتماعی، توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه‌های هدف در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و وزیر نفت منعقد شده است.

وی با اعلام جزئیات این تفاهم نامه، افزود: تأمین مالی اجرای لوله کشی داخلی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران حداکثر تا سقف ۲۵ میلیارد ریال توسط شرکت گاز استان تهران انجام می‌شود.

پرپنچی با بیان اینکه سقف تسهیلات قابل پرداخت برای هر واحد ۱۸۰ میلیون ریال است، ادامه داد: مددجویانی می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند که فاقد سابقه اشتراک گاز قبلی بوده و بعد از انعقاد تفاهم نامه لوله کشی داخلی منازل آن‌ها اجرا شده باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: زمان اجرای این تفاهم نامه تا پایان سال ۱۴۰۲ است و در صورت ابلاغ جدید از طرف شرکت ملی گاز ایران قابل تمدید است. وی یادآور شد:در جهت اجرای این تفاهم نامه حدود ۱۴۰ خانواده تحت حمایت جهت لوله کشی گاز شناسایی و به صودی اقدامات لازم برای این گروه از جامعه هدف اجرایی خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۲٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha