۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۴
ضرورت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر با فروش اعتباری کالاها
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد

ضرورت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر با فروش اعتباری کالاها

نوری قزلجه، نماینده مجلس گفت: با توجه به تورم، فراهم کردن شرایط خرید اقساطی و اعتباری لوازم خانگی برای اقشار آسیب‌پذیر اقدام پسندیده‌ای است.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، غلامرضا نوری قزلجه، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، درباره همکاری سامانه سککوک با کمیته امداد در طرح تامین زنجیره کالای اقتصادی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اظهار کرد: باید در راستای توانمندسازی این قشر اقدامات و تمهیداتی صورت بگیرد که همکاری این سامانه با کمیته امداد نیز در همین راستا بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به تورم سال‌های اخیر، فراهم کردن شرایط برای خرید لوازم خانگی به صورت اقساطی و اعتباری برای اقشار آسیب‌پذیر اقدام پسندیده‌ای است.

این نماینده مجلس یازدهم یکی دیگر از ابعاد مثبت این همکاری را رونق تولید داخلی خواند و تصریح کرد: فراهم کردن فضا برای خرید اقساطی کالا و تولید داخلی می‌تواند در راستای تحقق شعار سال یعنی رشد تولید بسیار موثر باشد.

نوری قزلجه تاکید کرد: در گذشته مردم برای چنین خدماتی با مراجعه به بانک درگیر فرایند فرسایشی دریافت تسهیلات می‌شدند که با اقدام این سامانه الکترونیکی بروکراسی‌های اداری نیز حذف شده و در بهبود معیشت مردم نقش خواهد داشت.

کد خبر: ۲۳۲٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha