۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
رکورد مصرف برق در یک روز نیمه تعطیل شکست

رکورد مصرف برق در یک روز نیمه تعطیل شکست

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: پیک روز نیمه تعطیل پنجشنبه ۲۹ تیرماه از پیک سال قبل هم عبور کرد.

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به اینکه پنجشنبه ۲۹ تیرماه یک روز نیمه تعطیل محسوب می شد وطبیعتا مصرف برق در روزهای پنجشنبه و جمعه کمتر است گفت :میزان مصرف برق کشور در روز نیمه تعطیل پنجشنبه ۲۹ تیرماه جاری عدد ۶۹ هزارو ۶۵۲ مگاوات را در گزارش مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور ثبت کرد.

وی افزود: بیشترین تقاضای مصرف برق ثبت شده در سال گذشته ۶۹ هزار و ۴۵۸ مگاوات بود که در روز ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده بود.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران خاطرنشان کرد: شبکه سراسری برق کشور پایدار است و همه همکاران صنعت برق در بخش های تولید نیروگاهی انتقال و توزیع مشغول خدمت رسانی برای تامین و تحویل برق مطمئن به همه مشترکان هستند.

رجبی مشهدی با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی کشور مبنی بر گرمتر شدن مجدد دمای هوا در اکثر نقاط کشور بویژه جنوب و جنوب شرق کشور در هفته آتی، از همه هموطنان درخواست کرد با مدیریت مصرف برق و استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف در ساعت اوج مصرف و تنظیم دمای وسایل سرمایشی بر روی ۲۴ درجه و یا استفاده از دور کند کولرهای آبی صنعت برق را در عبور از روزهای گرم تابستان یاری کنند.

وی به مشترکان پر مصرف توصیه کرد : طرح پاداش مدیریت مصرف برق مشترکان خانگی کماکان وتا پایان شهریور ادامه دارد و برای جلوگیری از دریافت قبض های سنگین با کاهش مصرف برق خود از دریافت پاداش های بی سابقه بهره مند شوید.

کد خبر: ۲۳۲٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha