۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
مشکلات و موانع صادرات محصولات بخش شیلات بررسی شد
سخنگوی کمیسیون کشاورزی:

مشکلات و موانع صادرات محصولات بخش شیلات بررسی شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: نمایندگان عضو کمیسیون با حضور مسئولان ذیربط در کمیسیون کشاورزی مشکلات پیش‌روی محصولات شیلاتی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: دستورکار امروز کمیسیون کشاورزی در خصوص مسائل پیرامون حوزه شیلات و مشکلات و موانع صادرات محصولات شیلاتی بود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی با اشاره به اینکه نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور خارجه و همچنین از تشکلات تولیدکنندگان شیلاتی، رئیس سازمان شیلات و رئیس سازمان دامپزشکی حضور داشتند، ادامه داد: در این نشست گزارش‌هایی از مشکلات و موانع پیش روی صنعت شیلات و صادرات محصولات تولیدی آنها ارائه شد.

نماینده مردم شازند با تاکید بر اینکه در نشست کمیسیون کشاورزی مقرر شد هفته آینده سازمان شیلات موضوعات مرتبط با موانع موجود در مسیر صادرات محصولات شیلاتی را بررسی و در صورت نیاز به ورود وزیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت هماهنگی‌های لازم انجام شود، عنوان کرد: در صورت وجود موانع قانونی در مسیر صادرات محصولات شیلاتی مجلس و کمیسیون کشاورزی همکاری لازم را انجام می‌دهد.

کد خبر: ۲٬۳۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha