۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
ضرورت تسریع ساماندهی و تعیین و تکلیف اراضی
رئیس سازمان امور اراضی کشور تاکید کرد

ضرورت تسریع ساماندهی و تعیین و تکلیف اراضی

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: باید در بررسی و رسیدگی به موضوعات در حوزه ساماندهی و تعیین و تکلیف اراضی که دارای اهمیت بالایی است تسریع بعمل آید.

به گزارش بازار، رضا افلاطونی رئیس سازمان امور اراضی کشور، در نشست هماهنگی معاونت ساماندهی و تعیین و تکلیف اراضی با دبیرخانه مرکزی و شورای عالی اصلاحات ارضی، ضمن بیان این مطلب افزود: کار در حوزه ساماندهی بسیار سخت است، زیرا مرتبط با حق وحقوق مردم می‌باشد، بنابراین لازم است تا کارشناسان این حوزه بیش از پیش در وظایف محوله دقت وحساسیت لازم را داشته باشند.

افلاطونی خاطرنشان کرد: نباید درصلاحیت سایر حوزه‌ها تصمیم گرفت و حکم صادر کرد، ما در این حوزه مرجعی نظارتی و مدیریتی هستیم که باتوجه به ضوابط، مستندات، قوانین و مقررات، راهنمایی کرده و وحدت رویه ایجاد می‌کنیم.

رضا افلاطونی گفت: کار باید به شکل و روندمناسبی پیش برود، در امور اراضی مخصوصا در حوزه تعیین و تکلیف و ساماندهی اراضی کارها بیشتر بصورت ثبتی بوده و ما با مالکیت‌ها سروکار داریم، لذا نباید خودمان رای هارا تفسیر و تاویل کنیم.

رییس سازمان اموراراضی کشور تاکید کرد: باید ساز وکاری طراحی کرد که اراباب رجوع حداقل نیاز به مراجعه حضوری را داشته باشد وتمامی امور از طریق سامانه‌ها انجام شود.

کد خبر: ۲۳۲٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha