۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
تمام روستاها تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند/شوخی وزیر با قطعی اینترنت در زمان امتحانات
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

تمام روستاها تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند/شوخی وزیر با قطعی اینترنت در زمان امتحانات

پردیس- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند، با قطعی اینترنت در زمان امتحانات شوخی کرد و گفت: برخی بچه های زبل می خواهند، به بهانه قطعی اینترنت امتحان ندهند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدجواد آذری جهرمی ظهر دوشنبه در مراسم آغاز ساخت پارک اقتصاد دیجیتال که در پارک فناوری پردیس برگزار شد، طی سخنانی در جمع خبرنگاران در خصوص قطعی اینترنت در زمان امتحانات مجازی برخی روستاها و اماکن کشور گفت:به اپراتورها ابلاغ کردیم، که زمان تعمیرات خود را در زمان امتجانات قرار ندهند.

وی سپس با شوخی افزود: برخی بچه های زبل می خواهند، به بهانه قطعی شبکه امتحان ندهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سپس افزود: خود من هم فرزند مُحصل دارم و به مشکلات برنامه « شاد» واقفم و عملا مدرسه فرزندم برنامه « شاد» را کنار گذاشته و از پیام رسان « بله» و « اسکای روم» استفاده می کند، اما این مشکلات نباید سبب شود، تا کار بزرگ آموزش و پرورش در راه اندازی برنامه « شاد» نادیده گرفته شود.

آذری جهرمی ادامه داد: همه ما باید در مسیر رشد و ارتقا برنامه « شاد» کمک کنیم تا مشکلات آن رفع شود.

وی سپس در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان واگذاری تبلت به دانش آموزان برای استفاده از برنامه « شاد» گفت: با اقدامات مردم محور به برخی از مناطق محروم تجهیزات داده شده اما اینکه برای همه دانش آموزان تبلت فراهم شود، با منابع مالی دولت مقدور نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سپس به پوشش ۹۵ درصدی اینترنت با کیفیت فورجی در کشور اشاره کرد و گفت: اکنون ۱۰۰درصد شهرها و ۸۹ درصد روستاهای ما اینترنت با کیفیت دارند، که طبق برنامه ششم می بایست ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار اینترنت با کیفیت داشته باشند، اما ما تا پایان سال ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به شبکه ملی اطلاعات متصل می کنیم.

کد خبر: ۲۳٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha