اقناع مشروط پورابراهیمی از پاسخ زارع پور| فرصت ۳ ماهه وزیر ارتباطات برای عمل به تعهدات
در صحن علنی مجلس صورت گرفت

اقناع مشروط پورابراهیمی از پاسخ زارع پور| فرصت ۳ ماهه وزیر ارتباطات برای عمل به تعهدات

پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان در مجلس پس از ارائه پاسخ های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت مشروط قانع شد و فرصت سه ماهه ای برای عمل به تعهدات در اختیار این وزارتخانه قرار گرفت.

به گزارش بازار، در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۷ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان و راور از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص دلیل ضعف عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه های عملیاتی از جمله توسعه ارتباطات و فناوری، توسعه بسترها و شبکه های مخابراتی، تأمین زیر ساخت‌های استفاده از اینترنت و نظارت بر عملکرد اپراتورها از پاسخ ارائه شده توسط زارع پور به صورت مشروط قانع و به منظور عمل به تعهدات فرصت ۳ ماهه ای به وی داده شد.

پورابراهیمی گفت: آنچه که وزیر پشت تریبون گفت براساس آنچه بود که در کمیسیون صنایع و معادن اعلام کرد، گلایه من این است که به تعهدات عمل نشده و وزیر اعلام کرد شاخص ها به صورت عملی و میدانی آن چیزی نبوده که واقعیت داشته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی عنوان کرد: اگر در صحن علنی اجرای شاخص ها را تعهد کند تا ۳ ماه به وزیر فرصت می دهیم، سوال بعدی من در دستور کمیسیون صنایع و معدن قرار دارد و در مرحله بعد در صورت عدم عمل به تعهدات آن را به رأی می گذاریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز، با بیان اینکه ان شاءالله آقای وزیر براساس صحبت های خود و توضیحات ارائه شده توسط شما عمل می کند، گفت: مجددا خارج از این سوال درخواست می کنم شبکه ملی را با اولویت پیش ببرید و دنبال کنید.

براساس این گزارش روح اله عباس پور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح گزارش سوال نماینده کرمان و راور از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در اجرای ماده (۲۰۷) آیین‌نامه داخلی مجلس، سؤال فوق‌ در جلسه رسمی دوشنبه مورخ ۱۰/ ۰۵/ ۱۴۰۱‌کمیسیون با حضور نمایندگان محترم عضو کمیسیون، نماینده محترم سؤال‌کننده و وزیر محترم مطرح‌ و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال کننده از پاسخ های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (۳) ماده (۲۰۷) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سؤال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می‌گردد.

کد خبر: ۲۳۲٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha