۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
انتقال تجربه‌ها در نخستین نمایشگاه توسعه کسب و کار اصفهان
از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه برگزار می شود؛

انتقال تجربه‌ها در نخستین نمایشگاه توسعه کسب و کار اصفهان

اصفهان - اولین کنفرانس فرانچایز و اولین نمایشگاه توسعه کسب و کار از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در سایت نمایشگاهی اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش بازار، اولین کنفرانس فرانچایز و اولین نمایشگاه توسعه کسب و کار از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در سایت نمایشگاهی اصفهان برپا می‌شود.

این نمایشگاه در نخستین دوره برگزاری با حضور موفق‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه های متنوع کسب‌ وکار و فرانچایز برپا خواهد شد. هدف از برگزاری این رویداد نمایشگاهی تمرکز بر موضوعاتی همچون برند سازی، مشارکت برای توسعه کسب و کارها، بازاریابی، تحقیق و توسعه، تجاری‌سازی محصولات، استقرار سیستم‌های مالی هوشمند، حقوقی و لجستیکی خواهد بود.

این نمایشگاه با برگزاری کنفرانس بین‌المللی انجمن فرانچایز و تقدیر از فرانچایزهای پیشرو در روز ۲۷ تیرماه و نیز برپایی ۱۶ سمینار، کارگاه و میزگرد با محوریت توانمندسازی و فرهنگ‌سازی زنجیره تامین، استارت آپ‌های حوزه کسب و کار، کوچینگ کسب و کار، قوانین مالیاتی کسب و کارها، مهارت‌های کار تیمی و توسعه کسب و کارهای دیجیتال و رشد فردی و برندسازی شخصی در طول چهار روز تلاش دارد به افزایش اطلاعات و تجربیات بازدیدکنندگان این رویداد بیش از پیش بیافزاید.

اولین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی، کارشناسان توسعه کسب و کار، مدرسان بازاریابی و تبلیغات و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعت‌گران گرامی خواهد بود.

کد خبر: ۲۳۱٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha