۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
۲۵۰ واحد تولیدی تعطیل در استان زنجان  شناسایی شد
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

۲۵۰ واحد تولیدی تعطیل در استان زنجان شناسایی شد

زنجان - یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی توسط اتاق بازرگانی استان زنجان تشکیل شده است، گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ واحد تولیدی تعطیل شناسایی شده است.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی توسط اتاق بازرگانی استان زنجان تشکیل شده است، گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ واحد تولیدی تعطیل در استان  شناسایی شده است. 

وی اظهار کرد: اطلاعات این تعداد واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان به صورت بانک اطلاعاتی تهیه شده است. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه این تعداد واحد تولیدی طی چند سال گذشته به علت مشکلات نقدینگی  و مواد اولیه دچار تعطیلی شدند، گفت: یک واحد تولیدی در شهرستان سلطانیه که تولید کننده الکل بوده به علت مشکلات بانکی پنج سال است که تعطیل شده است. 

وی با بیان اینکه عملیاتی کردن هرچه بیشتر جهش تولید در سال جاری جزو برنامه های مهم اتاق بازرگانی استان است، ابراز داشت: در سال جهش تولید باید با برنامه عملیاتی شده وارد کار شد. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: ارائه آمار دقیق و به روز یکی از مشکلات اصلی در استان زنجان است که در همین راستا تشکیل بانک اطلاعاتی واحدها یکی از برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان در سال جاری است و به جد دنبال می شود. 

یگانه فرد گفت: بیشترین مشکلات شناسایی شده از سوی مدیران واحدهای تولیدی راکد استان کمبود نقدینگی، بازار فروش و تامین مواد اولیه است. 

کد خبر: ۲۳٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha