۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
استقبال سرمایه گذاران از صدور مجوز بی نام در مناطق آزاد
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مطرح کرد

استقبال سرمایه گذاران از صدور مجوز بی نام در مناطق آزاد

دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: صدور مجوز بی نام سرمایه گذاری و ارائه ۷۰۰ بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد اقدامی بی سابقه بوده که مورد استقبال سرمایه گذاران خارجی بخصوص چینی‌ها قرار گرفته است.

به گزارش بازار، دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جلسه شورای اداری منطقه آزاد ماکو که با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور برگزار شد افزود: تاکنون ۷۰۰ بسته سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد آماده شده و آن‌ها را به سرمایه‌گذاران ارائه کرده‌ایم که ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو آماده و ارائه شده است.

حجت اله عبدالملکی با بیان اینکه با ارائه این بسته‌ها و صدور مجوز سرمایه گذاری ۵۰ تا ۷۰ درصد بروکراسی اداری سرمایه گذاری کنار گذاشته شده اضافه کرد: علاوه بر مناطق آزاد در مناطق ویژه اقتصادی نیز بسته‌های سرمایه گذاری و مجوز بی نام آماده جذب سرمایه گذاران می‌باشد.

عبدالملکی با بیان اینکه ارزش همه پروژه‌های تعریف شده در مناطق آزاد ۴۳۰ هزار میلیارد تومان است، گفت: مسئله بازاریابی و ارائه این بسته‌های سرمایه‌گذاری را به تازگی آغاز کرده‌ایم و امسال ۱۴ نمایشگاه داخلی و خارجی در پیش داریم که اطلاع رسانی خوبی برای ارائه این بسته‌ها در این قالب خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: مناطق آزاد با انجام تولیدات و ایجاد اشتغال، موتور محرکه اقتصادی کشور هستند.

کد خبر: ۲۳۱٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha