۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
جانشین «بذرپاش» در کمیسیون مشترک همکاری ایران و ترکیه منصوب شد

جانشین «بذرپاش» در کمیسیون مشترک همکاری ایران و ترکیه منصوب شد

رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه در حکمی استاندار آذربایجان غربی را به عنوان جانشین خود در این سمت برای تقویت همکاری متقابل با کشور ترکیه منصوب کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه با حکمی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی را به عنوان جانشین خود در کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه منصوب کرد.

در متن مکاتبه وزیر راه و شهرسازی با استاندار آذربایجان‌غربی آمده است: نظر به ضرورت تقویت همکاری‌ متقابل با کشور ترکیه و اهمیت توسعه روابط اقتصادی و رفع موانع پیش‌روی فعالان اقتصادی دو کشور و ارتقای تجارت دو جانبه، جنابعالی به عنوان جانشین اینجانب در کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه منصوب می‌شوید.

رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی جهت افزایش سهم ترانزیت و دستیابی به اهداف و تقویت روابط دو کشور ضمن همکاری با سازمان‌ها، موسسات و نهادهای بخش خصوصی را از اولویت‌های کاری معتمدیان در سمت جدید، عنوان کرد.

گفتنی است، آذربایجان غربی یکی از استان‌های هم‌مرز با کشور ترکیه است که سه پایانه و گذرگاه مرکزی مهم بازرگان، رازی و سرو در این استان قرار دارد.

کد خبر: ۲۳۱٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha