۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
نهضت احیای واحدهای تولیدی راکد مازندران روبه افزایش است
استاندار مازندران:

نهضت احیای واحدهای تولیدی راکد مازندران روبه افزایش است

ساری- استاندار مازندران گفت: نهضت احیای واحدهای تولیدی راکد با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حال توسعه و افزایش است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در دیدار با سرپرست وزارت صمت خواستار تسریع در تخصیص ارز و تخلیه ده ها هزار تن نهاده های موجود در بنادر استان و رساندن آن به تولید کنندگان دام و طیور کشور شد.  

وی همچنین خواستار توسعه ناوگان کانتینری یخچال دار در دریای خزر و حذف تعرفه ورود کامیون‌های یخچال دار به استان و کمک به تکمیل پایانه های صادراتی، جهت تسهیل صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران شد.

حسین زادگان با اشاره به نهضت احیای واحدهای تولیدی راکد استان از جمله نساجی مازندران که با کمک ستاد اجرایی فرمان امام در حال توسعه و افزایش ظرفیت است، خواستار کمک ویژه وزارت صمت برای رونق نساجی قائمشهر شد.

مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت نیز با تقدیر از تلاش‌های کم نظیر استاندار مازندران در جهت رونق و جهش تولید، برای بازسازی و رونق کارخانه نساجی قائمشهر در برنامه های دارای اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت قول مساعد داد.

توسعه شهرک های صنعتی، احیا واحدهای راکد، تسهیل واردات چوب با پوست و صادرات محصولات سلولزی و افزایش فعالیت‌های ایمیدرو در معادن و صنایع معدنی استان مازندران به‌ویژه منطقه محروم سوادکوه از دیگر موضوعات مورد بحث بوده است.

کد خبر: ۲۳٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha