۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
واگذاری ۴۷۷۰ هکتار از اراضی دستگاه‌های دولتی به نهضت ملی مسکن
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد

واگذاری ۴۷۷۰ هکتار از اراضی دستگاه‌های دولتی به نهضت ملی مسکن

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: آخرین آمار دریافت زمین‌های مازاد از دستگاه‌های دولتی برای نهضت ملی مسکن، برابر با ۴ هزار ۷۷۰ هکتار است.

به گزارش بازار، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین ومسکن گفت: آخرین آمار دریافت زمین‌های مازاد از دستگاه‌های دولتی برای نهضت ملی مسکن، برابر با ۴ هزار ۷۷۰ هکتار است و ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار از زمین‌های شناسایی شده هم باقی مانده که برای دریافت سند به ثبت اسناد معرفی شده است.

واگذاری ۴۷۷۰ هکتار از اراضی دستگاه های دولتی به نهضت ملی مسکن
وی گفت:در استان‌ها، نظر مسئولان محلی و یا دستگاه‌ها به گونه‌ای است که روند کار را با تاخیر مواجه می‌کند و در دانشگاه‌ها هم برای واگذاری زمین مقاومت می‌شود که در حال مدیریت موضوع هستیم تا بتوانیم سند زمین‌های مازاد تشخیص داده شده را دریافت کنیم.

مالکی تصریح کرد: برای واگذاری زمین‌های مازاد، وزارت علوم بیشترین مقاومت را انجام می‌دهد، براین اساس اعلام کردیم زمین‌های مازاد این دستگاه را برای کارکنان و هیئت علمی و خوابگاه‌های متاهلین در نظر می‌گیریم و برای سایر دستگاه‌ها نیز اولویت، کارکنان همان دستگاه است.

کد خبر: ۲۳۱٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • نیک IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      0 0
      با سلام تو رو خدا راهنمایی کنید من چطور میتونم‌مسکن‌ملی بگیرم سایت مسکن‌ملی بسته است کجا باید مراجعه کنم به خدا خسته شدم از مستاجر ی با این صاحب خونه های بی رحم فکر میکنن تمام گرانی تورم‌مستاجر باید برایشان جبران کنه خسته شدممممممممممم به والله