۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
رونق تعاونی‌ ها منجر به افزایش اشتغال پایدار می‌ شود
رئیس فراکسیون کارگری مجلس:

رونق تعاونی‌ ها منجر به افزایش اشتغال پایدار می‌ شود

ساری- بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری مجلس تخصیص تسهیلات ارزان قیمت به تعاونی ها را لازم دانست و گفت:رونق تعاونی ها می تواند منجر به افزایش اشتغال پایدار شود.

علی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار بیان کرد: امروزه با تصویب سیاست ‌های کلی اصل۴۴ قانون اساسی و تعیین سهم ۲۵درصد برای این بخش فرصتی تاریخی به روی تعاونگران برای توسعه این بخش از اقتصاد مردمی باز شده تا با انسجام قابلیت‌های داخلی بخش و حمایت‌های دولتی بتوانند زمینه‌ مناسب برای مشارکت حقیقی مردم در امور اقتصادی هموار سازند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات بخش تعاون در استان ستودنی است، تصریح کرد: ظرفیت های دولت باید بیشتر به بخش تعاون سوق داده شود.

بابایی کارنامی تعاونی ها را یکی از شاخصه های عدالت اجتماعی عنوان کرد و افزود: تعاونی‌ها می توانند با اثرگذاری خوب کمک حال کشور باشند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه رونق تعاونی‌ها می‌تواند افزایش سطح اشتغال پایدار کشور را درپی داشته باشد، ادامه داد: همگرایی، سبب رشد و تعالی بخش تعاون می‌شود.

وی خواستار پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به تعاونی‌ها شد و گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری و همچنین بحث حمایت از تولید باید از تعاونی‌ها حمایت شود چرا که دولت سیزدهم شعار "ما می توانیم" را در عمل تجربه کرده است.

کد خبر: ۲۳۱٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • متقاضی مسکن مهر ساری IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      0 0
      نه اون تعاونیهای مسکن مهر که 16 ساله مردم اسیر وگرفتار خودشون کردند . کجای دستور العمل تعاونیها 16 سال بدون هیچ توجه ای توسط مسولین بدون حتی یک بار جلسه تعاونی خونده میشه . تعاونیهای مسکن مهر که بعد تشکیل همه جی و عوض میکنند و بعد عده ای فقط به فکر سود جیبشون هستند