۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
۴۰۰واحد تولیدی استان سمنان وام رونق تولید دریافت کردند
سرپرست صمت استان سمنان:

۴۰۰واحد تولیدی استان سمنان وام رونق تولید دریافت کردند

سمنان- تشنه دل، سرپرست صنعت معدن و تجارت سمنان گفت: تا کنون ۴۱۲ واحد تولیدی در سراسر استان توانستند تسهیلات بهین یاب، رونق تولید و تبصره ۱۸ اشتغال و تولید را دریافت کنند.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه ۴۱۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در استان سمنان وام رونق تولید دریافت کردند، بیان کرد: این تسهیلات با حمایت بانک‌ها در بخش رونق تولید، بهین یاب و بصره ۱۸ ماده اشتغال و تولید اعطاشده است.

وی افزود:در سال گذشته ۱۴هزار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال به واحدهای تولیدی در دو بخش صنعت معدن و همچنین کشاورزی و دامداری پرداخت‌شده است.

سرپرست صمت استان سمنان ادامه داد: در سال گذشته ۲۴۱ واحد به ارزش ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید را دریافت کردند.

تشنه دل بابیان اینکه در سال گذشته همچنین ۱۷۱ واحد به ارزش ۳۳۵۱ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال را دریافت کردند، گفت: تاکنون ۷۰۹ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۶ هزار و پانصد میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند و روند معرفی واحدها همچنان ادامه دارد.

وی بیشترین مشکلات واحد های تولیدی را نقدینگی، بازار، مالیات، بدهکاری بانکی، تامین اجتماعی و ... دانست.

کد خبر: ۲۳٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha