۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
همکاری همدلانه ای بین دولت و نمایندگان در زمینه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه وجود دارد
رئیس سازمان برنامه و بودجه:

همکاری همدلانه ای بین دولت و نمایندگان در زمینه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه وجود دارد

منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور گفت: در زمینه بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه کاملا یک همکاری همدلانه ای بین دولت و نمایندگان وجود دارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، داوود منظور، با اشاره به تعامل مجلس و دولت در زمینه بررسی و تصویب لایحه برنامه پنجساله هفتم توسعه گفت: کمیته های تخصصی در ذیل کمیسون تلفیق برنامه شکل گرفته و افرادی که در کمیته ها فعالیت می کنند، به نوعی صاحب نظر در آن بخش هستند که این امر می تواند موثر باشد.

وی تاکید کرد: به واقع پیشنهادات کمیته ها عمدتا نظر نهایی مجلس را نسبت به مواد پیشنهادی دولت بیان می کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور با بیان اینکه پیشنهاداتی که در زمینه بررسی مواد ۳ و ۴ و همچنین ۵ لایحه برنامه هفتم از سوی نمایندگان مطرح شد، پیشنهاداتی خوبی بود، ادامه داد: ما با ویرایش و اصلاحاتی که کارگروه های تخصصی کمیسیون تلفیق انجام می دهند، اغلب موافق بودیم.

وی با بیان اینکه مواردی که دولت نیز با آن مخالفت می کند، نمایندگان عمدتا به آن رای منفی می دهند، تاکید کرد: به هر صورت دولت پیشانی امور اجرایی کشور است و ما به لحاظ اجرایی ملاحظات متعددی داریم که باید در قوانین مورد توجه قرار گیرد.

منظور با بیان اینکه مجلس و دولت در زمینه بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه کاملا باهم در تعامل هستند، بیان کرد: در زمینه بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه کاملا یک همکاری همدلانه ای بین دولت و نمایندگان وجود دارد و ما امیدواریم به سرعت بتوانیم بررسی این لایحه را به اتمام برسانیم.

کد خبر: ۲۳۱٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha