اجلاس وزرای ارتباطات عضو اکو، فرصتی برای بازارسازی شرکت‌های اینترنتی ایرانی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد

اجلاس وزرای ارتباطات عضو اکو، فرصتی برای بازارسازی شرکت‌های اینترنتی ایرانی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو، فرصتی را برای شرکت‌های ایرانی مهیا می‌کنیم تا بتوانند ظرفیت‌های خود را به نمایش گذاشته و برای محصولات خود بازارسازی کنند.

به گزارش بازار، سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو از امروز به میزبانی ایران برگزار شد.

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه این مراسم گفت: افتخار داریم که امروز میزبان اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو سازمان اکو و همچنین کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران باشیم تا در این ۲ روز راه‌های توسعه همکاری‌های دو و چند جانبه بین کشورها را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی کنیم.

وی افزود: در آغازین روز برای اینکه مهمانان و هیات‌های عالی‌رتبه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از ۱۱ کشور از دستاوردهای شرکت‌های ایرانی بازدید کنند این نمایشگاه را ترتیب دادیم تا بخش کوچکی از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سخت افزار، نرم افزار، سرویس‌ها و خدمات برخط و دیجیتال که برای شرکت‌کنندگان در این اجلاس جالب توجه بود.

زارع‌پور گفت: همچنین ما جلساتی را برای کسب وکارهای بزرگ با وزرا و هیات‌های شرکت‌کننده تدارک دیدیم که شرکت‌های ایرانی بتوانند ظرفیت‌های خود را برای کشورهای شرکت‌کننده در اجلاس توضیح بدهند و راه‌های توسعه همکاری و بازارسازی برای محصولات ایرانی را در این کشورها بررسی کرده و راهکارهای عملیاتی برای آن پیدا کنید.

سازمان اکو ۵۲ سال پیش با همکاری سه کشور ایران، ترکیه و پاکستان تشکیل شد و ایران به عنوان یکی از بنیانگذاران سازمان همکاری اقتصادی اکو به شمار می گ‌رود. در حال حاضر ۱۰ کشور عضو این سازمان هستند و کشورهایِ پاکستان، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان و ایران عضوِ مشترک مابین اکو و سازمان همکاری شانگ‌های هستند.

کد خبر: ۲۳۱٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha