۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
زیرزمین ها جایگزین تالارها شده اند/ صنف تالارهای پذیرایی نابود شدند
در گفتگو با بازار عنوان شد

زیرزمین ها جایگزین تالارها شده اند/ صنف تالارهای پذیرایی نابود شدند

ابراهیمی نیا، رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران از ورشکستگی کامل اعضای این صنف به دلیل تعطیلی چند ماهه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، خسرو ابراهیمی نیا با انتقاد از عملکرد ستاد ملی مبارزه با کرونا در قبال صنف تالارهای پذیرایی و عدم حمایت از سوی مقامات صنفی اظهار کرد: سخت گیری های غیر اصولی به بهانه رعایت پروتکل های بهداشتی صنف تالارهای پذیرایی را نابود کرده است.

وی افزود: اتحادیه تالارهای پذیرایی نزدیک به هزار عضو دارد که ماههاست این اعضاء هیچ نوع فعالیت صنفی به دلیل شیوع ویروس کرونا نداشته اندو همین امر زیاندهی صاحبان صنف تالارهای پذیرایی افزایش داده است.

رئیس اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی ادامه داد: از ماه گذشته فعالیت تمامی صنوف آغاز شده و مردم نیز مجالس عزا و عروسی خود را برگزار می کنند اما به بهانه رعایت پروتکل های بهداشتی به صنف تالارهای پذیرایی اجازه فعالیت داده نمی شود.

ابراهیمی نیا تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم به شرایط عادی زندگی برگشته اند و مجالس عزا و عروسی نیز در حال برگزاری است بنابراین عدم فعالیت صنف تالارهای پذیرایی موجب شد تا صنوف دیگر از این فرصت بهره برداری کرده و مجری برگزاری مراسم شوند و این درحالیست که امکان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در صنوفی مانند رستوران داران، چلوکبابی ها و ..... وجود ندارد و صاحبان تالارهای پذیرایی به دلیل تخصص و داشتن فضای بزرگ امکان اجرای این پروتکل ها را دارند.

این فعال صفی خاطرنشان کرد: زیرزمین های منازل مسکونی، پارکینگ ها و باغات نیز جایگزین تالارهای پذیرایی شده اند و فرصت مناسبی برای صاحبان این اماکن برای کسب درآمد ایجاد شده است درحالیکه صنف تالارهای پذیرایی نابود شده است.

رئیس اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی گفت: امروز(دوشنبه 19 خرداد ماه) اعضا تجمع اعتراضی نسبت به شرایط موجود در مقابل اتحادیه برگزار کرده اند.

کد خبر: ۲۳٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha