۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
ضرورت تامین زیرساخت‌های اقامت ارزان و زیارت آسان در اطراف حرم‌های مطهر
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

ضرورت تامین زیرساخت‌های اقامت ارزان و زیارت آسان در اطراف حرم‌های مطهر

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: تامین زیرساخت‌های اقامت ارزان و زیارت آسان در بافت‌های پیرامونی حرم‌های مطهر کشور ضروری و نیاز کنونی است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نصرالله پژمان‌فر روز چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های عام المنفعه درحال اجرای اطراف حرم مطهر امام رضا علیه السلام گفت: در این زمینه مسوولان و دست اندرکاران و متولیان با اعطای مشوق‌هایی زمینه حضور سرمایه گذاران در اطراف حرم های مطهر امام رضا (ع)، شاهچراغ(ع)، حضرت معصومه(س) و عبدالعظیم حسنی(ع) را فراهم کنند.

وی ادامه داد: هم اینک اطراف حرم‌های مطهر با مشکلات و معضلاتی از نظر سیما و منظر شهری رو به رو هستند و عملا زائران کم برخوردار از اقامت در نزدیک حرم محروم شده اند.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با تقدیر اقدام وزارت راه و شهرسازی در تدوین بسته های تشویقی افزود: امیدوارم مسوولان مربوطه در باقیمانده محدوده فعالیت صندوق طرح حرم‌های مطهر وزارت راه و شهرسازی در اطراف حرم ها به امر اقامت ارزان و زیارت آسان اختصاص دهند.

پژمان‌فر افزود: هتل‌های گران قیمت اطراف حرم نتوانسته خلأ اقامت و زیارت مشتاقان آن حضرت را پر کند.

وی تصریح کرد: اعطای تسهیلات ارزان به سرمایه گذاران در بافت های پیرامونی حرم های مطهر اقدام مناسبی است که باید آهنگ آن تند شود.

کد خبر: ۲۳۱٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha