۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه وارد تبریز شد
به منظور بازدید از طرح‌های اولویت‌دار سه استان شمال غرب کشور؛

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه وارد تبریز شد

تبریز- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز دوشنبه به منظور بازدید از طرح‌های اولویت‌دار استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد و مورد استقبال استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پس از ورود به تبریز، به وسیله بالگرد عازم سد کانی‌سیب در شهرستان پیرانشهر شد تا از پروژه انتقال آب از رودخانه زاب به دریاچه ارومیه بازدید کند.

نوبخت همچنین از طرح‌های احیای دریاچه ارومیه در ساحل شرقی دریاچه ارومیه واقع در استان آذربایجان شرقی، پروژه راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز و ایستگاه راه‌آهن خاوران و پروژه راه‌آهن میانه-اردبیل بازدید خواهد کرد.

استماع گزارش مجری طرح از آخرین وضعیت انتقال آب زاب، بازدید از مرحل اجرای سد کانی سیب، بازدید از سازه آبگیر پرتال ورودی تونل، ورود به کارگاه پرتال میانی و بازدید از داخل تونل، حرکت به سمت پرتال خروجی واقع در شهرستان نقده و بازدید از کانال خروجی تا رودخانه گدارچای در محل سازه شوت بخش دیگر برنامه های امروز نوبخت را تشکیل می دهند.

کد خبر: ۲۳٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha