۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
تصویب مواد مربوط به روان سازی محیط کسب و کار در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه عنوان کرد

تصویب مواد مربوط به روان سازی محیط کسب و کار در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بررسی موضوع اصلاح محیط کسب و کار در جلسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم گفت: در زمینه روان کردن محیط کسب و کار موادی در لایحه دولت پیشنهاد شده بود که به تصویب رسید.

به گزارش بازار، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه پنجساله هفتم، گفت: کمیسیون امروز وارد بررسی مواد لایحه برنامه هفتم شد. اولین فصل لایحه برنامه هفتم مربوط به رشد اقتصادی است، با توجه به اینکه یک دوره کم رشدی را در دهه گذشته پشت سر گذاشتیم لذا این فصل یکی از مهمترین محورهای برنامه هفتم است.

وی افزود: تاکنون دو موضوع مهم در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته است، موضوع اول تجهیز منابع است تا مشخص شود که ما چگونه می‌توانیم رشد ۸ درصدی را در ۵ سال آینده تامین مالی کنیم. در کنار ظرفیت‌های که در قوانین پایه وجود دارد، در این بخش هم تمهیداتی اندیشده شده تا فرآیند تامین مالی تسهیل شود. موضوع دوم هم بررسی بهبود و اصلاح محیط کسب و کار بود که در این بخش هم مواد نسبتا مهمی برای روان کردن محیط کسب و کار در لایحه دولت پیشنهاد شد که پس از بررسی نمایندگان با اصلاحاتی به تصویب رسید.

کد خبر: ۲۳۰٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha