۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
۶۳۰ میلیارد تومان کالا در مزایده ۲۶۹ اموال تملیکی به فروش رسید

۶۳۰ میلیارد تومان کالا در مزایده ۲۶۹ اموال تملیکی به فروش رسید

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ۶۳۰ میلیارد تومان کالا در مزایده ۲۶۹ به فروش رسید، گفت: نرخ رشد میزان فروش به دارای پیشنهاد ۲۷.۵ درصد بوده است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی از اعلام نتیجه مزایده سراسری عمومی الکترونیکی ۲۶۹ سازمان خبر داد و اظهار کرد: این سازمان در راستای اجرای برنامه ها و سیاست های تعیین شده در تسریع تعیین تکلیف کالاهای در اختیار، اقدام به برگزاری مزایده های سراسری و حراج های عمومی کرده است.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: قیمت پایه کالاهای عرضه شده در این مزایده، ۲ هزار و ۶۷۵ هزار میلیارد تومان بود که ۴۹۳ میلیارد تومان آن دارای پیشنهاد بود.

غلامی باغی با اشاره به برگزاری این مزایده در ۳۰ استان کشور بیان کرد: خودروی سواری، ماشین آلات راهسازی و معدنی، انواع قطعات خودرو، لوازم خانگی و ... در این مزایده عرضه شد.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: برندگان مزایده طی ۷۲ ساعت آینده با واریز وجه می توانند با مراجعه به ادارات کل کالای خود را تحویل بگیرند.

کد خبر: ۲۳۰٬۸۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha