۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
انجام تعمیرات اساسی واحد یک بخار نیروگاه نکا
مدیرعامل نیروگاه نکا خبر داد:

انجام تعمیرات اساسی واحد یک بخار نیروگاه نکا

نکا - نعمتی، مدیرعامل نیروگاه نکا از تعمیرات اساسی واحد یک بخار نیروگاه خبر داد و گفت: این تعمیرات روزهای پایانی را طی می کند.

محسن نعمتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در روزهای سخت مقابله با کرونا تعمیرات اساسی واحد یک بخار با ظرفیت ۴۴۰ مگاوات آغاز شد، افزود: این کار با تلاش شبانه روزی متخصصان در حال انجام است.

وی اظهار داشت: مونتاژ تجهیزات ابزار دقیقی، مونتاژ قطعات و تجهیزات توربین های فشار ضعیف، متوسط و قوی، تکمیل تعمیرات اساسی در بخش های مختلف بویلر، ادامه بازسازی و تعویض ورق های آسیب دیده کانال دود از جمله اقدامات است.

مدیرعامل نیروگاه نکا ادامه داد: فعالیت های مختلف کارگاهی، مونتاژ کامل الکتورموتورهای فشار ضعیف، قوی و فن ها، تعمیرات اساسی ترانس‌ها، تعمیرات اساسی فیدپمپ و متعلقات مربوطه، مونتاژ تجهیزات سوئیچگیر و اتاق تحریک، مونتاژ پمپ‌ها و موتورهای آب دریا، عایق‌های واحد و آمادگی اسیدشویی بویلر از دیگر اقداماتی است که در روند تعمیرات صورت گرفته است.

نعمتی بازسازی و ساخت داخل قطعات نیروگاهی در راستای خودکفایی را از جمله برنامه ها ذکر کرد و گفت: با تلاش خادمان خط تولید در صنعت برق برای پیک مصرف تابستان آمادگی کامل داریم.

به گزارش بازار، اردیبهشت ماه امسال بیش از ۶۸۲ میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه نکا تولید شده است.

کد خبر: ۲۳٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha