۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
راه اندازی شهرک صنعتی دارویی شازند ۵ میلیون دلار هزینه داشته است
استاندار مرکزی:

راه اندازی شهرک صنعتی دارویی شازند ۵ میلیون دلار هزینه داشته است

شازند- استاندار مرکزی گفت: راه اندازی شهرک صنعتی دارویی شازند ۵ میلیون دلار هزینه داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدعلی آقازاده بعد از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح فاز اول نخستین شهرک مواد موثر دارویی خاورمیانه که در شهرک صنعتی «شازند» انجام شد، طی سخنانی استان مرکزی را قطب صنعت کشور دانست و گفت: با افتتاح شهرک دارویی شازند، از این پس استان مرکزی قطب دارویی کشور نیز خواهد بود.

وی به افتتاح سه واحد داروسازی در استان مرکزی طی سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری در زمینه دارو در استان مرکزی وجود دارد، که نزدیکی به پایتخت بر این ظرفیت ها افزوده است.

استاندار مرکزی هزینه افتتاح شهرک صنعتی دارویی در شازند را پنج میلیون دلار ارزیابی کرد و گفت: در قضایای اخیر و شیوع ویروس کرونا شاهد مدیریت خوب کادر بهداشت و درمان کشور بودیم و این ویروس به ما نشان داد، که باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و مجهز باشیم، تا بتوانیم از شرایط سخت عبور کنیم.

آقازاده مدیریت کرونا در استان مرکزی را نیز موفق دانست و افزود:درحالی که استان مرکزی دومین استان درگیر با کرونا بود، اکنون در جایگاه بیست و یکم کشور به لحاظ تعداد مبتلایان قرار گرفته و این نشان دهده موفقیت در مدیریت خوب و همکاری مردم این استان است.

کد خبر: ۲۳٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha