۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
قیمت و خرید لیبل زن توان صنعت | بهترین دستگاه لیبل زن پشت چسبدار

قیمت و خرید لیبل زن توان صنعت | بهترین دستگاه لیبل زن پشت چسبدار

قیمت خرید دستگاه لیبل زن اتوماتیک + مشخصات ساخت توان صنعت

به گزارش بازار، اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که احساس نیازشدیدی به وجود یک دستگاه لیبل زن اتومات در کارخانه و یا کارگاه خود میکنید به شما پیشنهاد میدهیم با جدیدترین و پرفروش ماشین آلات لیبل چسبان تولیدی کارخانه توان صنعت و ماشین ساز آشنا شوید تا بتوانید یک انتخاب هوشمندانه و به صرفه و با کیفیت داشته باشید.

آشنایی با لیبل زن توان صنعت

همانطور که میدانید کارخانه ماشین سازی توان صنعت یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین های حوزه طراحی و ساخت و تولید انواع دستگاه لیبل زن اتوماتیک و پرکن مایعات در شرق کشور است.دستگاه های لیبل زن تولیدی توان صنعت دارای مدل ها و ویژگی های مختلف و منحصر به فردی است که در ادامه به معرفی آنها نیز پرداخته میشود تا قبل از هر اقدامی در خصوص خرید دستگاه لیبل زن پشت چسب دار تحقیقات کافی رابه عمل آوردید تا از هزینه خرید لیبل زن نهایت استفاده را ببرید.

انواع و ویژگی دستگاه لیبل زن پشت چسب دار توان صنعت

_ دستگاه لیبل زن یک طرفه ظروف گرد و کتابی

_ دستگاه لیبل زن دو طرفه ظروف دوار و تخت

_ دستگاه لیبل چسبان غلطکی

_ دستگاه لیبل زن دستی ظروف گرد

از بارزترین ویژگی های لیبل زن توان صنعت میتوان به اتوماتیک بودن دستگاه و تمام استیل بودن بدنه و کاورها و در صورت نیاز شاسی آن اشاره نمود.کاربرد لیبل زن گرد یک طرفه در خطوط تولید آب معدنی و آبمیوه و گلاب و عرقیات و.... اشاره نمود و پرکاربردترین لیبل زن خط تولید مواد شوینده میتوان به دستگاه لیبل زن دو طرفه ظروف دوار و تخت اشاره نمود که برای درج لیبل روی ظروف مواد شوینده، مایع دستشویی و شامپو قابل استفاده است. همچنین دستگاه لیبل زن غلطکی مخصوص ظروف گرد به صورت دورتادور ظرف چسباندن آن همانند قوطی سم و کود مایع و.... کاربرد دارد. 

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر لیبل زن در سایت توان صنعت اینجا کلیک نمایید و هچنین برای ارتباط با مدیر فروش: ۰۹۱۵۲۰۰۰۰۵۰ - ۰۹۱۵۷۱۰۰۰۷۱ - کارخانه و دفتر فروش: ۰۵۱۳۶۵۸۹۲۲۳ را شماره گیری نمایید.

کد خبر: ۲۳۰٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha