۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
عملکرد برخی بانک‌ها در استان بوشهر عادلانه نیست
استاندار بوشهر:

عملکرد برخی بانک‌ها در استان بوشهر عادلانه نیست

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها منابع خود را در استان بوشهر جمع‌آوری می‌کنند و در دیگر نقاط هزینه می‌کنند، گفت: این عملکرد عادلانه نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر قانون بیان کرد: برای واگذاری اراضی دولتی به متقاضیان باید برنامه‌ریزی مطلوب و کارشناسی انجام شود.

وی تسریع در روند واگذاری اراضی دولتی را خواستار شد و اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در استان بوشهر مطلوب نیست و در روند توسعه استان به خوبی نقش آفرینی نمی‌کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم نقش‌آفرینی بانک‌ها در روند توسعه و پیشرفت استان بوشهر اظهار کرد: رد پای بانک‌ها در توسعه زیرساخت‌های استان مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بانک‌ها نقش چندانی در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی استان ندارند، تصریح کرد: برخی بانک‌ها منابع خود را در استان بوشهر جمع‌آوری می‌کنند و در دیگر نقاط هزینه می‌کنند که نوعی بی‌عدالتی است.

گراوند با اشاره به دردسرها و پیچیدگی‌های نظام اداری در بانک‌ها تصریح کرد: این وضعیت باعث مشکلاتی شده و روند تولید را با مشکلاتی روبرو ساخته است.

وی با تاکید بر اینکه بانک‌ها باید در مورد ارائه خدمات در استان تصمیم‌گیری کنند، ادامه داد: نظام بانکی در استان باید حق و وظیفه خود را در قبال توسعه استان بوشهر ادا کند.

کد خبر: ۲۲٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha