۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
مهلت یک هفته ای استانداری تهران به بانک ها

مهلت یک هفته ای استانداری تهران به بانک ها

استانداری تهران به بانک ها و دستگاه‌های اجرایی استان ، برای جذب تسهیلات تبصره ۱۶ یک هفته مهلت داد.

به گزارش بازار، بهزاد بهزادی مدیرکل اشتغال و امور سرمایه گذاری استانداری تهران درجلسه کارکروه اشتغال استان با انتقاد از عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در جذب تسهیلات تبصره ۱۶ گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای معرفی طرح و پرداخت تسهیلات تخصیص یافته تبصره ۱۶ به استان یک هفته مهلت دارند. مهلت یک هفته ای استانداری تهران به بانک ها

بهزادی با ابراز نارضایتی از درصد جذب تسهیلات تخصیصی سال ۱۴۰۱ استان به امر اشتغال افزود: بانک‌های عامل بدون نیاز به ثبت طرح در سامانه ، تسهیلات را به طرح های اعلام شده در چارچوب مقررات به سرعت بیشتر پرداخت کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی اشتغال و امور سرمایه گذاری استانداری تهران ، سهم تسهیلات تبصره ۱۶ در سال ۱۴۰۱ به استان را پنج هزار و سیصد میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از بیست درصد این تسهیلات جذب شده است.

بهزاد بهزادی افزود: با تسریع در رسیدگی به طرح های معرفی شده دستگاه‌ها و ارسال طرح های جدید به بانک عامل، تسهیلات ابلاغی بانک‌ها باید هفته آینده پرداخت شود.

مبلغ تسهیلات تبصره ۱۶ برای ایجاد هر فرصت شغلی یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و سقف پرداخت این تسهیلات با هر کارفرما ۴۰ میلیارد ریال است.

کد خبر: ۲۲۹٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha