۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
۲۳۰۰ شغل در استان سمنان ایجاد شد
۳ ماهه اول سال جاری؛

۲۳۰۰ شغل در استان سمنان ایجاد شد

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان تعهد دستگاه های اجرایی استان برای اشتغال سال جاری را ۱۲ هزار نفر دانست و گفت: دو هزار و ۳۰۰ شغل در سه ماه اول سال جاری ایجاد شده است.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه میزان تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی استان سمنان در سال جاری ۱۲ هزار و ۳۴۲ نفر برآورد می شود که در سه ماهه اول سال جاری دو هزار و ۳۰۰ نفر اشتغال در استان ایجاد شده که ۱۹ درصد کل تعهد است.

وی ایجاد شغل برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها را یکی از اولویت های استان سمنان دانست و افزود: با تفاهم نامه هایی که بین دانشگاه های استان و بخش خصوصی و دولتی منعقد شده، مقوله بورسیه صنعتی دانشجویان در استان سمنان پیگیری می شود.

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه استان سمنان ۲۰ هزار نیروی کار نیز لازم دارد، گفت: شرایط ما خوشبختانه در مقوله اشتغال، شرایط بسیاری خوبی است که نشان از اهتمام همه دستگاه های اجرایی مرتبط می دهد.

هاشمی با بیان اینکه یک پنجم تسهیلات کل کشور در سال گذشته به واحد های تولیدی استان سمنان داده شد، ابراز کرد: همراهی خوبی را از سوی بانک های عامل در استان سمنان شاهد هستیم.

وی افزود: مجموع این اقدامات سبب شده تا استان سمنان در سال گذشته در بحث رشد اقتصادی رتبه و جایگاه سوم کشور را به خود اختصاص داد.

کد خبر: ۲۲۹٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha