۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مصرف‌کنندگان توان خرید گوشت مرغ ندارند
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

مصرف‌کنندگان توان خرید گوشت مرغ ندارند

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: این مسئله یک واقعیت است که افزایش قیمت نهاده‌های دامی هزینه تولید را افزایش داده و مصرف کنندگان توان خرید ندارند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز در بازار، گفت: سیاست‌های گذشته وزارت جهاد کشاورزی در این حوزه اشتباه بوده، این سیاست‌ها به تولید کننده و مردم آسیب وارد کرد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقرر شده بود نهاده‌های دامی بدون رانت در اختیار تولیدکنندگان و دامداران قرار بگیرد و این مسئله را با صدای بلند اعلام می‌کردند اما در واقعیت امروز دامداران و مرغداران در تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز با مشکل مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه این مسله یک واقعیت است که افزایش قیمت نهاده‌های دامی هزینه تولید را افزایش داده و مصرف کنندگان توان خرید ندارند، عنوان کرد: دولت باید به جای پرداخت یارانه به واردکننده گوشت سیاست‌ها را تغییر دهد و آن را در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار دهد تا تولید در کشور روان شود و همچنین از سوی دیگر با مصیبتی که امروز مواجه هستیم مواجه نشویم.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با سیاست واردات گوشت که امروز متاسفانه در دستورکار قرار گرفته شده یارانه را به تولیدکنندگان خارجی می‌دهیم، باید این سیاست اشتباه تغییر پیدا کند.

کد خبر: ۲۲۹٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha