۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن به زنجان سفر می کند

وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن به زنجان سفر می کند

زنجان- اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اوایل مرداد ماه امسال تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن با حضور وزیر به استان زنجان به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان اجرا می‌شود ،گفت: خوشبختانه تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان فعال بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در استان ۵۰ درصد است.

وی اظهار کرد: امسال قسمت اعظمی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده می‌شود و در بازه‌های زمانی چهار ماهه افتتاح پروژه‌ها را خواهیم داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، از سفر وزیر راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش به استان زنجان خبر داد و گفت: اوایل مرداد ماه هم تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن با حضور وزیر به استان به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

اسماعیلی تاکید کرد: سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله مسکن ملی ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است و در این راستا سهم استان در بخش شهری و روستایی مشخص شده است.

وی گفت: سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در بخش شهری ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی است و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و از این تعداد دو هزار و ۶۷۸ واحد به بانک معرفی شده و تنها برای ۴۳۸ واحد مسکونی تسهیلات پرداخت شده که این عدد بسیار پایین است.

اسماعیلی تاکید کرد: سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری ۹ هزار و ۲۱ واحد است و از این تعداد ۵۷۴ واحد مسکونی به بانک معرفی شده که تنها به ۴۳۷ واحد تسهیلات لازم پرداخت شده است.

وی، همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت را ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی اعلام کرد و بیان داشت: ساخت ۱۸ هزار و ۸ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده و ۱۷ هزار و ۶۳۲ واحد مسکونی به بانک معرفی شده و ۱۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی هم تسهیلات لازم را دریافت کردند که بانک مسکن همکاری بسیار خوبی دارد.

کد خبر: ۲۲۹٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha