۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
تمدید مهلت واریز وجه متقاضیان خودروهای سایپا فقط برای طرح مادران

تمدید مهلت واریز وجه متقاضیان خودروهای سایپا فقط برای طرح مادران

­گروه خودروسازی سایپا، بدون اعلام قبلی به متقاضیان خودرو در طرح جوانی جمعیت بدون اطلاع قبلی، ۳ روز مهلت داده بود تا بخشی از وجه خودرو را واریز کنند که این زمان سه روز دیگر تمدید شد.

به گزارش بازار، برخی متقاضیان خرید خودرو از شرکت سایپا گله از زمان کم واریز وجه خودرویشان داشتند؛ به گفته این افراد خودروسازی سایپا در طرح فروش خودرو بدون اطلاع قبلی مهلت سه روزه برای واریز گذاشته است.

به گفته متقاضیان، بعد از اعلام نتایج نوبت دهی طرح یکپارچه عرضه خودرو، شرکت خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان خرید خودرو از محصولات گروه سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در سایت https://esalecar.ir نسبت به انتخاب خودرو درخواستی اقدام کرده‌اند، در صورتی که حائز شرایط ثبت نام بوده‌اند، امکان واریز وجه به مدت ۳ روز فراهم شده است.

آنطور که متقاضیان می‌گویند برخی از آن‌ها نتوانستند تکمیل وجه خود را انجام دهند بر همین اساس اولویت دهی آن‌ها از بین رفت.

براساس ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، عرضه کننده موظف است حداقل دو روز کاری قبل از اجرای فرایند فروش، شرایط را اطلاع رسانی عمومی کند.

اکنون بعد از پخش گزارش صدا و سیما، شرکت خودروسازی سایپا در بخشنامه‌ای از تمدید مهلت واریز وجه منتخبان ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

در خصوص واریز وجه متقاضیان ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی با توجه به اعلام قبلی که زمان واریز را به مدت سه روز تعیین شده بود به اطلاع می‌رساند امکان واریز وجه تا پایان روز ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ تمدید شد بدون آنکه از متقاضیان عذرخواهی کرده باشد البته معاون فروش سایپا درباره متقاضیان طرح عادی هم که موفق به واریز وجه نشدند گفت: ان‌ها میتوانند به نمایندگی‌های سایپا مراجعه کنند.

کد خبر: ۲۲۹٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • وحید IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
      0 0
      طرح عادی هستم ولی مراجعه حضوری داشتم کسی پاسخگو نبود