۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
برق هفت دستگاه اداری پرمصرف قطع شد

برق هفت دستگاه اداری پرمصرف قطع شد

شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از ادامه روند قطع برق اداره‌های پرمصرف خبر داد.

به گزارش بازار، کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: بیمه البرز، سازمان شهرداری‌های کشور، سازمان نقشه برداری کشور، شرکت مهندسی و توسعه نفت، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از جمله ادارات پرمصرف برق هستند که به اخطارها توجهی نکرده‌اند.

ناظریان گفت: باوجود افزایش دمای هوای شهر تهران، شاهد پایداری کامل شبکه برق هستیم که این پایداری ناشی از همکاری قابل تقدیر مشترکان است.

وی با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی که تاکنون همکاری ارزنده‌ای در مدیریت بار و مصرف برق داشته‌اند، افزود: همکاری ادارات تهران منجر به کاهش ۱۲۰مگاواتی مصرف برق در ساعات اوج بار شده است.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت ادامه داد: با توجه به اینکه حفظ پایداری کامل شبکه نیازمند همکاری همه جانبه مشترکان به ویژه دستگاه‌های اجرایی و اداری است، شاهد هستیم که تعدادی از ادارات باوجود اخطارهای داده شده، همچنان نسبت به رعایت مصوبات هیئت دولت بی‌توجه مانده‌اند.

ناظریان ادامه داد: همان‌گونه که پیش از این اعلام شده بود روز شنبه هر هفته اسامی این مشترکان پرمصرف به اطلاع مردم خواهد رسید.

بر اساس آمارهای شرکت مدیریت شبکه برق کشور، مصرف روزانه برق کشور نسبت به هفته گذشته با افزایش بیش از ۲ هزار مگاواتی به ۶۰ هزار و ۸۴۰ مگاوات رسید.

این میزان مصرف نسبت به جمعه هفته گذشته دوم تیر که ۵۸ رهزار و ۸۳۸ مگاوات بود، ۲ هزار و ۲ مگاوات افزایش نشان می‌دهد، اما در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱)، ۴ هزار و ۴۰۷ مگاوات کاهش یافته است.

کد خبر: ۲۲۸٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha