۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
مقام نخست کردستان در توسعه بستر نوین فیبرنوری روستاها
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

مقام نخست کردستان در توسعه بستر نوین فیبرنوری روستاها

کردستان- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: بر اساس اعلام نتایج شاخص‌های عملکردی از سوی شرکت مخابرات ایران، این منطقه در حوزه کابلکشی فیبرنوری به روستاها رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اعلام اینکه حدود چهار هزار کیلومتر فیبرنوری در روستاهای کردستان اجرا شده است، اظهار داشت: هم اکنون ٥٧٩ نقطه روستایی با کابلکشی فیبرنوری به این بستر مجهز شده اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون با فراهم ساختن زیرساخت های لازم، ١١٦ کیلومتر فیبرنوری در روستاهای استان کابلکشی شده است، گفت: این مهم کسب رتبه اول را برای منطقه به دنبال داشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه این عملیات بر روی سایت های همراه و مراکز روستایی صورت گرفته است، اضافه کرد: این اقدام موجب ارتقا و بهبود کیفیت خدمات مخابراتی قابل ارائه در روستاها شده است.

حکمت اظهار داشت: توسعه و افزایش بستر فیبرنوری موجب ارتقا امنیت ارتباطات مخابراتی و بهره مندی مشتریان از جدیدترین تکنولوژی های مخابراتی خواهد شد.

وی یادآور شد: توسعه و گسترش این بستر در روستاها موجب برقراری عدالت اجتماعی در ارائه خدمات به جامعه است؛ به‌طوریکه مشتریان در دورترین روستاهای استان می توانند از همان خدماتی که شهروندان مرکز استان استفاده می کنند بهره مند شوند که این مهم گامی در تحقق عدالت اجتماعی محسوب می شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: توسعه زیرساخت ها و ارتقا کیفیت محصولات مخابراتی در روستاها از جمله اهداف و استراتژی های این منطقه است که برای اجرای دقیق آن برنامه ریزیهای کارشناسی شده تدوین شده است.

کد خبر: ۲۲٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha