۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
زیر ساختهای لازم در زنجان برای استقبال از گردشگران فراهم شود
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان زنجان:

زیر ساختهای لازم در زنجان برای استقبال از گردشگران فراهم شود

زنجان-سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی و گردشگری استان زنجان،گفت: باید شهرها و روستاهای استان زنجان برای استقبال از گردشگران آماده شوند و برای تحقق این مهم باید زیر ساختها در استان زنجان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر ارجمند عصر یکشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان که در سالن شهید شهریاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان برگزار شد،گفت: برنامه‌های این ستاد در بخش‌های مختلف اتخاذ شده  و برنامه‌ها به صورت بلندمدت بوده و در قالب‌ فرهنگی و اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: برنامه‌های این ستاد در قالب کمیته‌های تخصصی تا ۲۵ اسفندماه امسال تشکیل شده و شاهد برگزاری مانور در همین راستا خواهیم بود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان،گفت: باید  شهرها و روستاهای استان برای استقبال از گردشگران آماده شوند و برای تحقق این مهم باید زیر ساختها در استان زنجان فراهم شود. 

امیری ابراز کرد: نصب المان‌هایی در میادین اصلی شهر و نیز ورودی‌ها از جمله سفره هفت‌سین از اقدامات مهم میراث فرهنگی زنجان برای عید نوروز است. 

وی افزود: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، برگزاری برنامه نوروزگاه  است که با همکاری شهرداری‌ها و در مبادی ورودی شهرها و مراکز پرجمعیت از اول تا سیزدهم فروردین‌ماه سال آینده در تمام شهرهای استان زنجان برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان،ابراز کرد: عملیات اجرایی غیرضروری از ۱۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده متوقف می شود. 

ارجمند افزود: یکی از نقاط مثبت  و مهم حوزه گردشگری زنجان، برخورداری از شاخصه مهم گردشگری یعنی امنیت است و این امر باعث جذب گردشگران به استان می شود.

وی از استقرار بیش از ۲۴ راهنمای گردشگری در ایام نوروز به صورت ویژه در اماکن تاریخی استان زنجان خبر دادو گفت: برپایی غرفه محصولات کشاورزی، غرفه عکاسی با لباس محلی، برپایی  را در عید نوروز داریم.

کد خبر: ۲٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha