۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
دولت از مسائل ضروری غافل نیست| رنج کرمانی ها از برخی نواقص
رئیسی:

دولت از مسائل ضروری غافل نیست| رنج کرمانی ها از برخی نواقص

بم- رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت از مسائل ضروری غافل نیست گفت: با وجود اقدامات خوبی که در کرمان انجام شده اما وجود برخی نواقص مردم را رنج می دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم رئیسی صبح جمعه در بدو ورود به بم در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه بم با اشاره به اینکه کرمان وظیفه سنگینی نسبت به استان پرظرفیت کرمان دارد، اظهار کرد: با وجود اقدامات خوبی که در کرمان انجام شده اما وجود برخی نواقص مردم را رنج می دهد.

وی با تاکید بر اینکه دولت از مسائل ضروری غافل نیست، افزود: کشاورزی و ظرفیت های گردشگری از جمله مسائل مهم در شهرستان بم به شمار می رود.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به ظرفیت های بم در حوزه ترانزیتی و قرار گیری در نزدیکی سواحل مکران گفت: آب یکی از مشکلات این منطقه به شمار می رود که سال ها مردم را رنج داده است.

وی ادامه داد: از جمله کارهایی که امروز در استان محقق می شود دسترسی مردم به آب گواراست که بعد از گذشت 12 سال این امر محقق شده است.

رئیسی با اشاره به اینکه سفر امروزش به کرمان، سفر استانی نیست؛ افزود: این سفر با هدف بازدید از طرح ها و پروژه ها انجام شده است.

رئیس جمهور گفت: یکی از برنامه های این سفر بازدید از طرح آبرسانی از خلیج فارس است. ان شاالله با سرعت گرفتن کار این پروژه در مدت کوتاهی به بهره‌برداری برسد.

کد خبر: ۲۲۸٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha