۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
دولت به دنبال ساماندهی مسکن است| نقش مشاوران املاک در آشفتگی بازار
وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

دولت به دنبال ساماندهی مسکن است| نقش مشاوران املاک در آشفتگی بازار

اصفهان - بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت به دنبال آن است که بازار مسکن را ساماندهی کند.

به گزارش خبرنگار بازار مهرداد بذرپاش، صبح پنج شنبه در حاشیه سفر به اردستان در جمع خبرنگاران با اشاره به بازار پرتلاطم مسکن در کشور اظهار داشت: متاسفانه این بازار مدتها به حال خود رها شده بود و دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی آن است.

وی با اشاره به موضوع خانه های خالی در کشور ابراز داشت: خانه های زیادی در کشور ساخته شده و خالی هستند که با ساماندهی این خانه ها می توان تا حد زیادی بازار مسکن به خصوص در حوزه اجاره را ساماندهی کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه نمی‌توانیم و نباید نسبت به بازار مسکن بی تفاوت باشیم، تصریح کرد: دولت در قالب اقدام ملی مسکن در حال تامین زمین و خانه برای متقاضیان مسکن است.

وی با اشاره به اینکه دولت نظارت خود را بر بازار مسکن تشدید می کند، گفت: در این میان برخی از مشاوران املاک هم در قیمت سازی کاذب بازار مسکن دخیل هستند.

بذرپاش با اشاره به اینکه دولت نسبت به این موضوع سکوت نمی کند، گفت: اگر مشاور املاکی قانون و سقف اجاره را لحاظ نکند با آن واحد صنفی برخورد می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین دغدغه های موجود در حوزه اسناد غیرمنقول است، اظهار امیدواری کرد: با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد اینکه اسناد رسمی اموال غیر منقول، قانون قطعی شود امیدواریم با این اتفاق بسیاری از سوداگری ها از بین برود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در حوزه راه سازی هم اقدامات خوبی در این منطقه انجام شده است که ساخت و بهره برداری از ۴۶۰ کیلومتر راه از جمله این اقدامات است و دستور آغاز آسفالت راه ها با اعتبار یک هزار میلیارد تومان هم صادر شده است.

کد خبر: ۲۲۸٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha