۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
ستاد تسهیل و رفع موانع تولید درواحدهای تولیدی دربخش‌های تخصصی  برگزار می‌شود
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید درواحدهای تولیدی دربخش‌های تخصصی برگزار می‌شود

زنجان-رئیس سازمان صمت استان زنجان،گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ابتکار استاندار زنجان، در واحدهای تولیدی در بخش‌های تخصصی میراث فرهنگی، مالیات و بیمه تامین اجتماعی برگزار می‌شود و این امر باعث شده مشکلات واحدهای تولیدی شناسایی شود.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل اتاق اصناف استان زنجان، گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ابتکار استاندار زنجان، در واحدهای تولیدی در بخش‌های تخصصی میراث فرهنگی، مالیات و بیمه تامین اجتماعی برگزار می‌شود و این امر باعث شده مشکلات واحدهای تولیدی شناسایی شود.

وی با بیان اینکه طی سال جاری ۸۶۲ مصوبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصویب شده که ۶۵۲ مصوبه اجرایی شده است، اظهار کرد: ۲۰۴ مصوبه در حال پیگیری بوده و ۷۳ درصد مصوبات این جلسات اجرایی شده است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه شصت و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در اتاق اصناف برگزار می‌شود، گفت: در راستای حمایت از واحدهای صنفی و تولیدی باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

فغفوری ابراز کرد: باید تعرفه آب، برق و گاز صنوف تولیدی مانند نرخ تولیدی محاسبه و تعیین شود و در خصوص نحوه تعیین مالیات برای اقلام با نرخ مصوب مورد تاکید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مالیات محاسبه شده برای اقلام با نرخ مصوب باید بر اساس نرخ تعیین شده محاسبه شود، افزود: بر اساس قیمت مصوب در ستاد تنظیم بازار استان مالیات محاسبه شود.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه تنها مرجع نظارت و قیمت گذاری بر کالا و خدمات، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان است، تصریح کرد:  قیمت اقلام در کمیته قیمت گذاری تعیین و اجرا می‌شود و سازمان حمایت از مصرف کنندگان باید از مصرف کننده حمایت کند.

فغفوری برنقش موثر اصناف در استان تاکید کرد و افزود: اصناف در تقویت اشتغال می توانند بسیار موثر واقع شوند.

وی بر ساماندهی صنوف مزاحم در استان تاکید کردو افزود: شهرداری در این زمینه با اتاق اصناف همکاری کند.

کد خبر: ۲٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha