۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
۸۰ درصد طرح ملی اقدام مسکن در زنجان حمایتی است
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۸۰ درصد طرح ملی اقدام مسکن در زنجان حمایتی است

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه در شهر زنجان ۶۷۰ واحد مسکن برای طرح ملی اقدام مسکن اختصاص داده شده است، گفت: ۸۰ درصد این طرح حمایتی است.

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود بیات منش شامگاه شنبه در جلسه ویژه شورای مسکن زنجان در محل استانداری، با بیان اینکه سهم استان از طرح ملی اقدام مسکن بیش از ۱۳ هزار و ۵۵۰ واحد است، گفت: ساخت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکن طرح ملی در استان آغاز شده است.

وی اظهار کرد: اجرای این طرح در استان به صورت حمایتی و مشارکتی است و  در این میان بیش از دو هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان زنجان برای اجرای این طرح شناسایی شدند. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه در شهر زنجان ۶۷۰ واحد مسکن برای افراد تحت پوشش در شهر زنجان اختصاص داده شده است، گفت: در سایر شهرستانها هم باید برای افراد تحت پوشش مسکن و زمین اختصاص یابد و ۸۰ درصد این طرح حمایتی است.

بیات منش با بیان اینکه اجرای طرح ملی اقدام مسکن یک اقدام بسیار طلایی برای تولید مسکن برای دهک‌های متوسط جامعه است، ابراز کرد: زمین به اندازه کافی برای ساخت مسکن در سطح استان وجود دارد. 

وی به پروژه ۸۰۰ واحد ملی اقدام مسکن در کوی نصر شهر زنجان اشاره کرد و یاد آور شد:  این واحدهای مسکونی توسط ستاد اجرایی امام اجرا می‌شود و پیمانکار این طرح هم شرکت جهاد نصر است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷۲ هزار متر مربع ساخته می‌شود، افزود: این پروژه ۱۰۰ قطعه ۳۵۰ متری است که ۵۰ درصد زمین‌ها به معابر و فضاهای سبز و خدمات اختصاص یافته است و این مسکن اولین پروژه در سطح کشور بود که سال گذشته عملیات اجرایی را آغاز کرد ولی به علت برخی از مشکلات متوقف شد که از چند روز آینده فعالیت آن شروع می شود. 

بیات منش افزود: هدف دولت تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه است و افرادی که واجد شرایط باشند می‌توانند از تسهیلات طرح ملی اقدام مسکن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ هزار تومان برای انشعابات و پروانه پیش‌بینی شده است، افزود: در مجموع سه میلیون تومان برای هر متر مربع است.

کد خبر: ۲۲٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha