۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
پیگیری روند اجرای پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران
استاندار اصفهان مطرح کرد؛

پیگیری روند اجرای پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران

اصفهان - مرتضوی، استاندار اصفهان گفت: در سفر وزیر راه وشهرسازی به اصفهان، علاوه بر موضوع مسکن ملی، چندین پروژه مهم مانند پیگیری روند اجرای پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدرضا مرتضوی بعداز ظهر سه شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ۴۰ شهر استان اصفهان اظهار کرد: پروژه نهضت ملی مسکن در اصفهان را به شکل جدی دنبال می کنیم و در این راستا امروز شاهد سفر وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه در استان اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه در این سفر همچنین مشکلات فرودگاهی اصفهان، روند اجرای پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان – تهران، خدمات ریلی، مشکلات زمین و مالکیت‌ در شهرهای جدید را مورد پیگیری قرار دادیم، افزود: پشتیبانی‌ تسهیلاتی از انبوه سازان باید به شکل ویژه در دستور کار دولت قرار داشته باشد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در این استان همواره به دنبال تسهیل گری بوده ایم، گفت: امیدواریم روند ساخت مسکن ملی در استان اصفهان شتاب خوبی داشته و با پشتیبانی خدمات روبنایی و زیربنایی در ساخت مسکن خدمتی در شان مردم اصفهان به آنها ارائه کنیم.

وی ادامه داد: بر این اعتقاد هستیم که زمانی که یک نفر در یک واحد مسکونی مستقر می‌شود نباید دغدغه خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و خدمات روبنایی مانند آموزش، فرهنگ، امنیت را داشته باشد و در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با همراهی وزارت راه وشهرسازی هر چه سریع تر این پروژه را با بهترین کیفیت در اصفهان به اتمام برسانیم.

کد خبر: ۲۲۸٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha