۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در پایتخت

ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در پایتخت

ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس از فردا در منطقه ۶ تهران آغاز می‌شود.

به گزارش بازار، فردین رحمان نژاد معاون شرکت ساماندهی و مشاغل شهرداری تهران گفت: فردا ۷ تیر کلنگ اولین جایگاه سوخت کوچک مقیاس آزمایشی در شهرک والفجر منطقه ۶ به زمین زده خواهد شد و پیش بینی ما این است که هر جایگاه کمتر از ۳ ماه به مرحله بهره برداری برسد. ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در پایتخت

فردین رحمان نژاد افزود: طبق مصوبه شورای شهر تهران، شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران موظف شده است در مدت ۲ سال، ۱۱۰ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران ایجاد کند که از این تعداد ۵۰ جایگاه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه شرکت ساماندهی و مشاغل شهرداری تهران گفت: مناطق، ۹۰ قطعه زمین درحاشیه خیابان ها، بزرگراه‌ها و بوستان‌های تهران برای اجرای این طرح معرفی کردند و برای ساخت این جایگاه‌ها، حداقل ۱۵۰ تا ۳۵۰ مترمکعب زمین نیاز است.

فردین رحمان نژاد افزود: به منظور ساخت این جایگاه‌ها در ۲۰ منطقه تهران (به جز مناطق ۱۰ و ۱۲) زمین در نظر گرفته شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه شرکت ساماندهی و مشاغل شهرداری تهران همچنین گفت: گروه کارشناسان رسمی دادگستری طرح را بررسی کرده اند و طبق این بررسی‌ها فقط درآمد جایگاه داران از کارمزد سوخت خواهد بود، که طبق یک قرارداد ساخت، بهره‌برداری و واگذاری، این جایگاه‌ها به متقاضیان واگذار خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۸٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha