۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
مهلت تکمیل وجه مادران متقاضی محصولات سایپا

مهلت تکمیل وجه مادران متقاضی محصولات سایپا

سایپا بدون اعلام قبلی، از متقاضیان طرح جوانی جمعیت که در دومین مرحله فروش یکپارچه خودرو اسامی آن‌ها با موعد تحویل دی ماه اعلام شده خواست در ۳ روز کاری برای واریز مبلغ علی‌الحساب اقدام کنند.

به گزارش بازار، براساس ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، عرضه کننده موظف است حداقل دو روز کاری قبل از اجرای فرایند فروش، شرایط را اطلاع رسانی عمومی کند.

براساس اعلام سایپا؛ مادرانی که که در طرح جوانی جمعیت، متقاضی محصولات ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک هستند از امروز (سه شنبه ۶ تیر) تا پنجشنبه فرصت دارند وجوه علی الحساب خود را واریز کنند.

مهلت تکمیل وجه مادران متقاضی محصولات سایپا

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات سایپا صرفاً از طریق سامانه سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

موعد تحویل خودروها هفته چهارم دی ماه ۱۴۰۲، قیمت خودرو مطابق روز تحویل خواهد بود و مبلغ پیش‌پرداخت نیز مطابق بخشنامه است.

تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش گفت: متقاضیانی که موفق به تکمیل وجه در موعد مقرر نشوند می‌توانند در طرح‌های فروش بعدی شرکت کنند.

کد خبر: ۲۲۸٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha