۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
بازرسی ویژه از بنگاههای مسکن در استان زنجان مورد توجه قرار گیرد
استاندار زنجان:

بازرسی ویژه از بنگاههای مسکن در استان زنجان مورد توجه قرار گیرد

زنجان-حقیقی، استاندار زنجان،به بازرسی ویژه از بنگاههای مسکن در استان زنجان تاکید کرد و گفت: دستگاههای نظارتی، سازمان صنعت، معدن وتجارت  و اداره تعاون استان بر نظارت از این بنگاهها وارد کار شوند. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در جلسه ویژه شورای مسکن در محل استانداری زنجان، طرح ملی اقدام مسکن را از اقدامات مهم دولت اعلام کرد و گفت: این طرح در استان با یک اقدام جدی و جهادی باید عملیات ساخت و ساز را انجام بدهد. 

وی با بیان اینکه در طرح ملی اقدام مسکن مردم صاحب خانه می شوند، اظهار کرد: با اجرای این  طرح اشتغال خوبی هم ایجاد خواهد شد. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه مشکلات فرا روی اجرای طرح ملی اقدام مسکن توسط مسئولین بررسی و احصا ء شود، گفت: کمیته ویژه برای اجرای این طرح در استان تشکیل شود و دو هفته یک بار این کمیته جلسه ویژه مسکن را برگزار کند. 

حقیقی با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری در اجرای طرح ملی اقدام مسکن زیباد است، ابراز داشت: با محاسبه قیمت زمین، آورده متقاضیان و تسهیلات اعطایی، حجم سرمایه‌گذاری برای طرح اقدام ملی مسکن در این استان بدون احتساب پروژه‌های حمایتی و بنیاد برکت در مجموع بیش از شش هزارو ۷۷۰ میلیارد تومان برآورد شده است. 

وی نسبت به ساماندهی بنگاه‌های مسکن در استان زنجان تاکید کرد و افزود: باید ریشه آدم‌هایی که بازار مسکن را دچارآشفتگی می‌کنند خشک شود.

استاندار زنجان، به برخورد با بنگاه‌هایی که به صورت غیر قانونی در استان زنجان فعالیت کرده و بازار را دچار رکود می‌کنند، تاکید کرد و یاد آورشد: باید بنگاههای که به صورت غیر قانونی فعالیت می‌کنند جلوی فعالیت شان گرفته شود. 

حقیقی نسبت به بازدید دو هفته یک بار طرح‌های اقدام ملی مسکن در استان تاکید کرد و گفت: باید روند اجرای این طرح در استان به خوبی بررسی شود. 

وی به بازرسی ویژه از بنگاههای مسکن در استان تاکید کرد و گفت: دستگاههای نظارتی، سازمان صنعت، معدن وتجارت  و اداره تعاون استان بر نظارت از این بنگاهها وارد کار شوند. 

کد خبر: ۲۲٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha