۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
احداث پارکینگ های مکانیزه راهکاری برای کاهش میزان ترافیک شهری

احداث پارکینگ های مکانیزه راهکاری برای کاهش میزان ترافیک شهری

تبریز- شهردار منطقه ۲ تبریز از آمادگی این منطقه جهت احداث پارکینگ های مکانیزه و جک‌های بالابر خودرو در طرح بدنه‌سازی خبر داد و گفت: احداث پارکینگ های مکانیزه راهکاری برای کاهش میزان ترافیک شهری است.

به گزارش بازار به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۲ تبریز، موسی علی‌پور در جلسه با محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز و سعید صالح‌نیا سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، با اعلام آمادگی برای اجرای طرح بدنه‌سازی در سطح منطقه، احداث پارکینگ های مکانیزه را راهکاری برای کاهش میزان ترافیک عنوان کرد.

وی با اشاره به ضرورت بررسی ضوابط و راهکارهای ایجاد پارکینگ های مکانیزه در ساختمان‌های مسکونی و تجاری، گفت: با لحاظ مبحث ۱۵ مقررات ملی ساختمان، محدودیتی بابت احداث پارکینگ های مکانیزه و جک‌های بالابر خودرو وجود ندارد.

وی با قدردانی از همکاری نزدیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با شهرداری منطقه ۲، گفت: خوشبختانه در سایه سیاست‌های مدیریت شهری تبریز، میزان رضایتمندی شهروندان از اقدامات مجموعه آتش‌نشانی افزایش یافته است.

در این جلسه همچنین پرونده‌های بلاتکلیف شهرسازی منطقه ۲ در خصوص مسائل ایمنی و مرتبط با سازمان آتش‌نشانی مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۲۲۸٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha