۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
معرفی بهترین مودم جیبی

معرفی بهترین مودم جیبی

ما این مقاله را تدوین کرده ایم تا بهترین مدل های مودم جیبی را به همراه هر اطلاعاتی که مربوط به این محصولات است به شما معرفی نماییم.

به گزارش بازار، ما این مقاله را تدوین کرده ایم تا بهترین مدل های مودم جیبی را به همراه هر اطلاعاتی که مربوط به این محصولات است به شما معرفی نماییم؛ اگر قصد خرید مودم جیبی را دارید و به دنبال بهترین نوع آن هستید، توصیه ما به شما این بوده که با دقت به خواندن محتوای زیر بپردازید.

مودم جیبی چیست؟

در ابتدای مطلب به معرفی مودم جیبی می پردازیم؛ مودم جیبی یکی از پر استفاده ترین مودم ها در جهان بوده که مسئولیت فراهم آوردن اینترنت پر سرعت را برای تمام کاربران و سیستم ها در هر مکانی بر عهده دارد.

از مزیت های اصلی و مهمی که مودم جیبی دارا بوده، این است که ظاهر کوچکی داشته و قابل حمل می باشد به همین منظور از آن می توان بدون محدودیت مکانی برای اتصال به اینترنت استفاده نمود؛ این مدل از مودم ها به وسیله سیم کارت کار می کنند و برای راه اندازی آن ها نیاز به سیم و کابل نمی باشد و تنها با گذاشتن یک سیم کارت همراه اول یا ایرانسل درونشان، فعال می گردند.

بررسی مزایای مودم جیبی

مودم های جیبی مزایای زیادی دارند که برخی از مزیت های مهم این دستگاه ها به شرح موارد زیر هستند.

  1. از طریق مودم های جیبی می توان اینترنت را با سرعت بالایی برای چندین کاربر و دستگاه فراهم نمود.
  2. این دستگاه ها مصرف باتری کمی دارند و با استفاده از آن ها دیگر نیاز به شارژ مداوم گوشی نمی باشد.
  3. همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، استفاده از مودم های جیبی محدودیت مکانی نداشته و در هر جایی می توان از آن ها بهره گرفت.
  4. مودم های نام برده این قابلیت را دارند که بین دیگر دستگاه ها، فضای ذخیره سازی را به اشتراک بگذارند.
  5. سایز کوچک مودم های جیبی موجب شده است که در کیف یا جیب جای بگیرند و حمل آن ها آسان باشد.

حالا که با تمام ویژگی ها و مزیت های مودم جیبی آشنا شدید لازم است بدانید که این دستگاه ها در کنار امتیازات خوبی که دارند، دارای معایبی نیز هستند که از آن ها نمی توان چشم پوشی کرد.

یکی از عیب هایی که مودم های جیبی دارند این است که چون باتری خور هستند این امکان را دارند که باتری آن ها دچار اختلال یا خرابی شود و به همین منظور اتصال به اینترنت به وسیله آن ها زیاد پایدار نمی باشد.

همچنین به دلیل این که این نوع مودم ها قابل جا به جایی هستند ممکن است که در زمان حمل و نقل دچار ضربه و یا شکستگی گردند؛ لازم به ذکر بوده که در برخی از مودم های جیبی، اینترنت ضعیف تر می باشد و بعضی از آن ها می توانند حداکثر به یک دستگاه متصل شوند.

بررسی انواع مودم جیبی

مودم های جیبی به سه دسته وای فای، شارژی و دانگل طبقه بندی می شوند که هر کدام یک مزیت و قابلیت منحصر به فرد دارند و در ادامه مطلب بیشتر با آن ها آشنا خواهید شد.

  1. مودم وای فای: مودم وای فای یکی از بهترین مودم های جیبی می باشد که می تواند اینترنت تا محدوده ۱۵ متر را پشتیبانی نماید؛ این نوع مودم های جیبی برای اتصالات و نصب نیاز به هیچ کابل یا سیمی ندارند و جزو پر فروش ترین محصولات به شمار می آیند.
  2. مودم دانگل: یکی از قدیمی ترین نوع مودم های جیبی، دانگل نام دارد که طرفداران مخصوص خود را داشته و برای شارژ آن ها باید از کابل های USB کمک گرفت.
  3. مودم شارژی: این سری از مودم های جیبی با سایر محصولات مشابه فرقی نداشته و تنها وجه تمایز آن ها با مودم های دیگر این است که برای شارژ کردن آن ها باید از کابل و سیم استفاده کرد.

معرفی بهترین مودم جیبی

با توجه به اهمیت بالای مودم های جیبی و فروش بالای این محصولات، لازم است که در ابتدا با انواع آن ها آشنا شوید و بهترین نوع این دستگاه ها را بشناسید و سپس بتوانید بر اساس نیاز، مودم جیبی مدنظر را خریداری نمایید.

  1. مودم جیبی نزتک یا NZT: یکی از بهترین مدل های مودم سیم کارتی، نزتک نام دارد که در سری های متعددی به تولید می رسد و از تمام سیم کارت ها پشتیبانی می نماید.

مودم های جیبی نزتک، دارای صفحه نمایش لمسی هستند که اطلاعات مربوط به دستگاه را برای کاربران به نمایش می گذارند و سرعتشان در دانلود فایل ها بالا می باشد و به طور همزمان می توانند اینترنت را برای ۱۰ کاربر تامین نمایند.

  1. مودم جیبی دی لینک: این سری از مودم های جیبی، ظاهری کوچک داشته و با تمامی سیم کارت ها سازگار هستند؛ مودم های دی لینک قابلیت پشتیبانی از شبکه های مختلف اینترنتی را دارند و اینترنت حداکثر ۱۰ کاربر را می توانند به طور همزمان پوشش دهند.
  2. مودم جیبی تی پی لینک: مودم های سیم کارت خور تی پی لینک نیز مانند سایر محصولات مشابه می توانند اینترنت را برای کاربران زیادی در یک بازه مشخص فراهم آورند؛ از دیگر مشخصاتی که این سری از مودم ها دارند این است که دارای صفحه نمایشگر می باشند که اطلاعاتی نظیر قدرت سیگنال، عمر باتری و وضعیت کاربران متصل را مشخص می نمایند.
  3. مودم جیبی آلکاتل: سرعت دانلود این مدل از مودم های سیم کارت خور بسیار بالا می باشد و یکی از قابلیت های خوبی که دارند این است که در مدت زمان زیادی می توان از آن ها استفاده نمود و هر ۲۴ ساعت نیاز به شارژ دارند.

این سری از مودم های جیبی امکان پشتیبانی از sms را دارند و مانند مدل های دیگر دارای صفحه نمایش برای نشان دادن وضعیت اتصال می باشند.

معرفی بهترین مودم جیبی

راهنمای خرید اینترنتی بهترین مودم جیبی

فروشگاه های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که مودم های جیبی را در طیف وسیعی از مدل ها به مصرف کنندگان به صورت حضوری و یا اینترنتی عرضه می کنند؛ اما به جهت خرید اینترنتی این محصولات نیاز است که از یک سایت و فروشگاه اینترنتی معتبر استفاده گردد که در برابر فروش کالاهایشان، ضمانت نامه و پشتیبانی قوی ای ارائه نمایند.

فروشگاه آ.اس.پ یک فروشگاه اینترنتی معتبر در عرصه فروش لپ تاپ استوک، مدل های مختلف مودم جیبی و قیمت PS۴ می باشد که محصولات خود را بدون واسطه، با کمترین قیمت و به همراه گارانتی و ضمانت عودت وجه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

اگر تمایل به خرید بهترین مودم جیبی را با کمترین قیمت دارید می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه آ.اس.پ مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های موجود در صفحه تماس بگیرید.

سخن پایانی

برای آن که بتوانید بهترین مودم جیبی را خریداری نمایید لازم است که از تمام سری های مختلف این محصول و قابلیت هایشان اطلاعات کافی در دست داشته باشید تا بتوانید با تکیه بر داده ها، بهترین مودم جیبی را برای استفاده خود انتخاب نمایید.

کد خبر: ۲۲۷٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha