۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
افزایش تسهیلات واحدهای خودمالکی به ۵.۵ میلیارد ریال برای هر واحد مسکونی
استاندار بوشهر خبر داد:

افزایش تسهیلات واحدهای خودمالکی به ۵.۵ میلیارد ریال برای هر واحد مسکونی

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: تسهیلات واحدهای خودمالکی به ۵.۵ میلیارد ریال برای هر واحد مسکونی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان حوزه مسکن استان بوشهر اظهار داشت: سهمیه استان بوشهر در مسکن روستایی در سال جاری ۵ هزار واحد مسکونی است که تاکنون ۴۶۰۰ واحد مسکونی تبدیل به قرارداد شده است.

وی افزود: بانک‌ها در اجرای این طرح و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، نقش خود را به خوبی ایفا کردند و تا پایان تیرماه سال جاری، عملیات اجرایی احداث همه ۵ هزار واحد مسکونی روستایی، آغاز می‌شود و با تسریع در کار، امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از دیگر طرح‌های موفقیت‌آمیز حوزه مسکن در استان بوشهر، طرح خودمالکی است که زمین‌ها متعلق به مالکان(مردم) است و با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بانکی، واحدها احداث می‌شود.

محمدی‌زاده تصریح کرد: این واحدها در واقع بهترین نمونه واحدهای مسکونی است که تمام زیرساخت‌ها از قبیل برق و آب و تلفن و گاز و سایر دسترسی‌ها را دارند و با ساخت و تکمیل واحدها، می‌توانند ساکن شوند.

وی یادآور شد: میزان تسهیلات مسکن در واحدهای خودمالکی از ۳۵۰ میلیون تومان برای هر واحد مسکونی به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته که فرصت خوبی برای ساخت مسکن است.

استاندار بوشهر بیان کرد: دولت سیزدهم عزم جدی در راستای تامین مسکن مردم دارد و شاهد تحولی بزرگ در این عرصه در سراسر کشور هستیم.

کد خبر: ۲۲۷٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha