۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
 افتتاح واحد تولیدی سیم لاکی با توجه به شرایط تحریمی کشور یک ضرورت است
معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

افتتاح واحد تولیدی سیم لاکی با توجه به شرایط تحریمی کشور یک ضرورت است

زنجان- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: افتتاح واحد تولیدی سیم لاکی با توجه به شرایط تحریمی کشور یک ضرورت بوده و معتقدیم با راه‌اندازی آن اتفاقات خوبی در عرصه اقتصادی زنجان رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن منصوری ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح واحد تولیدی سیم لاکی شرکت ایران‌ترانسفو زنجان در جمع خبرنگاران،گفت: یکی از پروژه‌های مهم دور اول سفر رئیس جمهور به زنجان اجرای خط دوم راه آهن تهران - زنجان بود.

وی ابراز کرد: این پروژه در برخی نقاط به خوبی اجرا شده است و در برخی نقاط هم گره‌هایی وجود دارد، با این وجود شاهد پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی این پروژه ملی هستیم که امیدواریم تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری برسد.

معاون اجرایی رئیس جمهور، به افتتاح واحد تولیدی سیم لاکی شرکت ایران‌ترانسفو زنجان، از این واحد تولیدی به عنوان یکی از پروژه‌های مهم در استان زنجان یاد کرد و گفت: این پروژه با توجه به اینکه دانش‌بنیان است، از اهمیت زیادی برخوردار بوده و برای افتتاح و راه‌اندازی آن بیش از ۸۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

منصوری تاکید کرد: دولت مصمم است تا مصوبات سفرهای استانی با جدیت دنبال شده و به سرانجام برسد و افتتاح واحد تولیدی سیم لاکی با توجه به شرایط تحریمی کشور یک ضرورت بوده و معتقدیم با راه‌اندازی آن اتفاقات خوبی در عرصه اقتصادی زنجان رخ خواهد داد.

وی گفت: امروز با سرکشی به برخی از پروژه‌ها از نزدیک در جریان گوشه‌ای از مطالبات اصلی مردم زنجان قرار گرفتیم و همه تلاش دولت این است که با تخصیص به موقع اعتبارات، گامی بلند در راستای تحقق این مطالبات بردارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: در سفر اول رئیس‌جمهور به استان زنجان شاهد مصوبه ۴۰۰۰ میلیارد تومانی بودیم که تا به امروز ۲,۰۰۰ میلیارد تومان از این مصوبه تخصیص یافته است.

منصوری گفت: یکی از پروژه‌های مهم دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان که امروز هم بازدیدی از روند اجرایی آن داشتیم، پروژه ملی خط دومی ریلی زنجان به قزوین بود.

کد خبر: ۲۲۷٬۰۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha