۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
کامیونت و کامیون با قیمت پایه در بورس کالا معامله شد

کامیونت و کامیون با قیمت پایه در بورس کالا معامله شد

امروز یکشنبه ۲۸ خرداد، ۳۰ دستگاه کامیونت فورس و ۲۴ دستگاه کامیون کشنده متعلق به بهمن دیزل با همان قیمت پایه در تالار خودرو بورس کالا (بدون احتساب معاملات مچینگ) معامله شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) به نقل از کالاخبر، ۵۴ دستگاه کامیونت فورس و کامیون کشنده متعلق به بهمن دیزل با قیمت پایه در تالار خودرو بورس کالا معامله شد.

هر کامیونت FORCE کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری به قیمت ۱.۴۳۷ میلیارد تومان در تالار خودرو فروخته شد.

در برابر ۷۰ دستگاه کامیونت عرضه شده، ۳۴ دستگاه تقاضا شکل گرفت که در پایان ۳۰ دستگاه با قیمت پایه (بدون احتساب معاملات مچینگ) فروخته شد.

زمان تحویل کامیونت FORCE کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری (متعلق به بهمن دیزل) ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ است.

قیمت نهایی کامیونت FORCE کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری (رنگ سفید)، علاوه بر قیمت کشف شده روی تابلو، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۸.۲ میلیون تومان هزینه‌های مربوط به بیمه، پلاک، شماره‌گذاری و سایر هزینه‌هاست.

یادآوری میشود معاملات کامیونت فورس به صورت مچینگ تا ساعت ۵ بعدازظهر امروز (به مدت یک هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر) ادامه دارد. البته عرضه‌کننده مختار است در این مدت عرضه مزبور را بعد از ساعت ۱۷ بعدازظهر تا قبل از ساعت ۹ صبح تغییر دهد یا آن را بردارد.

هر کامیون کشنده EM POWER به قیمت ۴.۲۳۰ میلیارد تومان فروخته شد.

در برابر ۵۰ دستگاه کامیون کشنده EM POWER عرضه شده، ۲۷ دستگاه تقاضا شکل گرفت که در پایان ۲۴ دستگاه با قیمت پایه (بدون احتساب معاملات مچینگ) فروخته شد.

زمان تحویل کامیون کشنده EM POWER (متعلق به بهمن دیزل) ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ است.

قیمت نهایی کامیون کشنده EM POWER، علاوه بر قیمت کشف شده روی تابلو، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۱۳.۷میلیون تومان هزینه‌های مربوط به بیمه، پلاک، شماره‌گذاری و سایر هزینه‌هاست.

یادآور می‌شود؛ معاملات کامیون کشنده به صورت مچینگ تا ساعت ۵ بعدازظهر امروز (به مدت یک هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر) ادامه دارد. البته عرضه‌کننده مختار است در این مدت عرضه مزبور را بعد از ساعت ۱۷ بعدازظهر تا قبل از ساعت ۹ صبح تغییر دهد یا آن را بردارد.

کد خبر: ۲۲۶٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha